Οι καταναλωτές μπύρας Foster’s της Heineken στο Ηνωμένο Βασίλειο σύντομα θα διαπιστώσουν ότι η περιεκτικότητα αλκοόλ της lager τους θα μειωθεί στο 3,4%.
Η Heineken UK, η οποία παρασκευάζει την Foster’s, δήλωσε ότι η μείωση της περιεκτικότητας αλκοόλ από το τρέχον 3,7% θα καθιστούσε τη lager επιλέξιμη για χαμηλότερους συντελεστές φόρου αλκοόλ.
Η ζυθοποιία υπαινίχθηκε φθηνότερες μπύρες λέγοντας ότι «οι πελάτες επωφελούνται από πιο ανταγωνιστικές τιμές» λόγω της χαμηλότερης φορολογικής επιβάρυνσης.
Η αλλαγή πρόκειται να τεθεί σε ισχύ έως τον Φεβρουάριο, σηματοδοτώντας τη δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια που το ποσοστό αλκοόλ της Foster έχει μειωθεί.
Η Heineken UK δήλωσε ότι ανταποκρίνεται στις αλλαγές στην πολιτική της βρετανικής κυβέρνησης, οι οποίες έχουν ενθαρρύνει τους ζυθοποιούς να προσφέρουν επιλογές χαμηλότερης περιεκτικότητας σε αλκοόλ.
Η κυβέρνηση εισήγαγε νέο σύστημα δασμών αλκοόλ με βάση την περιεκτικότητα σε αλκοόλ τον Αύγουστο του 2023, το οποίο έκανε τους μηλίτες και τις λιγότερο αλκοολούχες μπύρες σχετικά φθηνότερες σε σύγκριση με τις πιο ισχυρές.
Έκτοτε, οι ανταγωνιστικές ζυθοποιίες Carlsberg Pilsner, Sol, Coors Light και Grolsch έχουν επίσης αναδιαμορφωθεί σε περιεκτικότητα κάτω από 3,4% για να πληρούν τις προϋποθέσεις για τον χαμηλότερο φορολογικό συντελεστή στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Δεν θα καταλάβετε την διαφορά λεέι η Heineken
Επέμενε ότι οι παίκτες δεν θα παρατηρήσουν τη διαφορά, μετά από «εκτεταμένες» δοκιμές σε καταναλωτές.
«Οι κύριοι ζυθοποιοί μας έχουν αφιερώσει πολλούς μήνες βελτιώνοντας τη συνταγή για να διασφαλίσουν ότι η γεύση παραμένει αναμφισβήτητα Foster’s – τραγανή, ισορροπημένη και δροσιστική», δήλωσε ο γίγαντας της ζυθοποιίας.
Η Heineken δήλωσε ότι υπήρξε μια «συνεχής μετατόπιση» στις τάσεις κατανάλωσης μπύρας, προς επιλογές χαμηλότερης περιεκτικότητας «ως μέρος ενός ισορροπημένου και υγιεινά συνειδητοποιημένου τρόπου ζωής».
Η Heineken δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις μπύρας της θα μειωθούν τον επόμενο χρόνο, καθώς οι καταναλωτές θα μειώσουν την κατανάλωση λόγω πίεσης στους οικογενειακούς τους προϋπολογισμούς.
Στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, η παγκόσμια ζυθοποιία δήλωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο αντιστάθηκε στην παγκόσμια τάση μείωσης των πωλήσεων μπύρας, την οποία απέδωσε στον περιορισμό των καταναλωτικών προϋπολογισμών.
Παράλληλα με την παραγωγή μπυρών όπως η Birra Moretti, η Sol, ο μηλίτης Strongbow και η ομώνυμη Heineken, η εταιρεία λειτουργεί επίσης σχεδόν 2.400 παμπ στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω της θυγατρικής της Star Group.










![Ακίνητα: Τα σπίτια των 50 τ.μ. και η έκρηξη στις τιμές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/living-room-2569325_1280.jpg)























