Ιλιγγιώδεις ρυθμούς ανάπτυξης στην Ελλάδα καταγράφει η Hilton, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό της μέσα σε πέντε χρόνια από ένα σε 67 ξενοδοχεία, ενώ φιλοδοξεί τα επόμενα χρόνια να σπάσει το όριο των 100 ξενοδοχείων σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη.
Η Hilton αναπτύσσεται με τη μορφή του management ή franchise, τόσο σε αστικούς όσο και σε τουριστικούς προορισμούς, στηριζόμενη και στη συνεργασία της με τα Small Luxury Hotels of the World.
Αυτήν τη στιγμή η Hilton έχει σε λειτουργία 49 μονάδες, εκ των οποίων οι 38 ανήκουν στο brand Small Luxury Hotels partnership και οι 11 σε τρία brands του group, συγκεκριμένα τα Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton και Hilton Garden Inn. Παράλληλα, προγραμματίζει για τα αμέσως επόμενα χρόνια τη λειτουργία άλλων 18 μονάδων κάτω από επτά διαφορετικά brands.
Το 2026 θα είναι μία ιστορική χρονιά για την παρουσία του ομίλου στη χώρα μας, καθώς η Hilton ετοιμάζει την είσοδο του πολυτελούς brand της Conrad Hotels & Resorts στην Ελλάδα.

Το Conrad Athens The Ilisian, στην Αθήνα, με 307 δωμάτια και μεγάλο αριθμό σουιτών, θα αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες νέες αφίξεις. Οι κρατήσεις έχουν «ανοιξει» από τον προσεχή Ιούνιο, ενώ το Conrad Corfu αναμένεται να ανοίξει το 2026, ενώ το Waldorf Astoria Scarlet Bay στην Πελοπόννησο έχει ορίζοντα λειτουργίας το 2029.
Παράλληλα, το 2026 επιστρέφει το Hilton Hotels & Resorts με το Hilton Chania Old Town Resort & Spa, το οποίο θα διαθέτει 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, spa 600 τ.μ., roof-top pool club και πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο.
Επιπλέον, το άλλο πολυτελές brand Waldorf Astoria Hotels & Resorts θα ανοίξει το 2029 στην Πελοπόννησο. Το resort θα διαθέτει 121 δωμάτια και σουίτες με θέα στη θάλασσα, καθώς και 13 επώνυμες βίλες.
Επίσης, μόνο τον τελευταίο χρόνο η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα —το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue— και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.

Photo Shoot 06 March, 2025
Θα δούμε πόσο γρήγορα θα φτάσουμε τα 100
Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe της Hilton, δήλωσε χθες σε συνέντευξη Τύπου, απαντώντας σε ερώτηση του ot.gr σχετικά με το πότε η αλυσίδα σχεδιάζει να ανοίξει το εκατοστό ξενοδοχείο στη χώρα μας, ότι δεν μπορεί να δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία, αλλά πρόσθεσε πως εφόσον μέσα σε πέντε χρόνια η αλυσίδα έφτασε από το ένα στα 67 ξενοδοχεία, αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν θαυμάσιες ευκαιρίες για ανάπτυξη. «Αυτές τις ημέρες είχαμε πολλές συζητήσεις με επενδυτές και θα δούμε πόσο γρήγορα θα καταφέρουμε τον στόχο αυτό», σημείωσε.
Ο κ. Kelly, αναφερόμενος γενικότερα στην παρουσία της Hilton στην Ελλάδα, τόνισε ότι η χώρα παραμένει στρατηγικής σημασίας αγορά για την εταιρεία. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενισχύουμε περαιτέρω τη συμβολή μας στην ακμάζουσα τουριστική οικονομία της χώρας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες, τις κοινότητες και τους εργαζομένους μας», ανέφερε.

Ο David Kelly, Senior Vice President, Continental Europe της Hilton
Υπογράμμισε ακόμη τη σημασία του ισχυρού εμπορικού δικτύου, των κορυφαίων brands και της διεθνούς πελατειακής βάσης, που ξεπερνά τα 235 εκατομμύρια μέλη Hilton Honors. Τόνισε επίσης ότι το 67% της πληρότητας των μονάδων της σε όλο τον κόσμο προέρχεται από μέλη του Hilton Honors, ενώ επεσήμανε τη μεγάλη σημασία της αμερικανικής αγοράς για τη χώρα μας, καθώς το τελευταίο πεντάμηνο περισσότεροι από 500.000 Αμερικανοί επισκέφτηκαν την Ελλάδα.
Ανάπτυξη με πολλά Brands και πολούς προορισμούς
Η Hilton εκτιμά ότι η ανάπτυξή της στην Ελλάδα είναι ισχυρότερη από ποτέ. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε επεκτείνει το ελληνικό χαρτοφυλάκιό μας με περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη — με αρκετά συναρπαστικά ανοίγματα προγραμματισμένα για το 2026 και έπειτα, επεσήμανε ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe της Hilton.

Ο Alan Mantin, Vice President, Development, Southern Europe της Hilton
«Με σημαντική πρόοδο στα resort μας στα ελληνικά νησιά και αξιοσημείωτη ανάπτυξη στα lifestyle brands, είμαστε ενθουσιασμένοι που εμπλουτίζουμε περαιτέρω το portfolio μας. Μετά την παρουσίαση των Hilton Garden Inn και Curio Collection στην Αθήνα, ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τα πολυτελή brands Conrad και Waldorf Astoria, καθώς και την επιστροφή του εμβληματικού Hilton Hotels & Resorts μέσα στην επόμενη χρονιά», πρόσθεσε.
Ο όμιλος βλέπει μεγάλες ευκαιρίες ανάπτυξης για διαφορετικά brands σε πολλούς προορισμούς, από τα πανέμορφα νησιά έως τα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ανέφερε από την πλευρά του ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus της Hilton.

Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development, Greece & Cyprus της Hilton
«Παρατηρούμε, επίσης, αυξανόμενο ενδιαφέρον για λιγότερο γνωστούς προορισμούς, με τα social media να ενισχύουν τη διάθεση για αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για υψηλής ποιότητας, αξιόπιστες και φιλικές επιλογές διαμονής που ανταποκρίνονται σε κάθε ταξιδιώτη και ανυπομονούμε για το μέλλον», συμπλήρωσε.




























![Ακίνητα: Χτίζεται ένα σπίτι ανά 1.000 κατοίκους [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/11/city-1093866_1280.jpg)








