Louis Vuitton: Πώς ο γαλλικός οίκος αλλάζει το retail

Ο Pietro Beccari «γιορτάζει» με το νέο εξαώροφο κατάστημα της Louis Vuitton στη Σεούλ - Η ιδέα του retailtainment

Louis Vuitton: Πώς ο γαλλικός οίκος αλλάζει το retail
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Louis Vuitton και του LVMH, Pietro Beccari

Το νέο υπερκατάστημα retailtainment της Louis Vuitton στη Σεούλ εγκαινίασε ο επικεφαλής Pietro Beccari, μία μόλις ημέρα μετά τον διορισμό του σε μια δεύτερη, ολοκαίνουργια θέση εργασίας, ως CEO και του μητρικού ομίλου LVMH.

Η Λίζα από τις BlackPink, ο uber star Felix και ο θρύλος της Τέχνης Takashi Murakami εμφανίστηκαν στα εγκαίνια του τεράστιου καταστήματος 5.0168 τ.μ. που συνδυάζει πολιτισμό, καφέ, εστιατόριο και αξιοσημείωτα έργα Τέχνης, αναδεικνύοντας την ιδέα του retailtainment, της ιδέας που αλλάζει τη λιανική όπως την γνωρίζαμε.

«Πιστεύω στο retailtainment ίσως επειδή είχαμε μια περίοδο πολυτέλειας όπου όλοι είχαμε πολλά έσοδα και οι πωλήσεις έρχονταν αυθόρμητα. Μας έλειπε όμως η καινοτομία», διευκρίνισε ο Beccari στο Fashion Network. «Η Louis Vuitton δεν είναι μια απλή μάρκα μόδας, αλλά ηγετική δύναμη στην αγορά, οπότε και έπρεπε να κάνουμε κάτι για να κεντρίσουμε την περιέργεια των ανθρώπων», πρόσθεσε.

Το LV The Place Seoul

Το νέο εξαώροφο κατάστημα – κέντρο πολιτισμού βρίσκεται στο La Reserve, ως μέρος του πολυτελούς συγκροτήματος του πολυκαταστήματος Shinsegae , και φιλοξενεί μια πρωτοποριακή έκθεση με τίτλο «Louis Vuitton Visionary Journeys Seoul».

Επιπλέον, τα εγκαίνιά της έρχονται μια μέρα αφότου ο υπερ-ενεργητικός Beccari διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου μόδας της LVMH, που περιλαμβάνει λαμπρές και δημοφιλείς μάρκες όπως οι Fendi, Pucci, Givenchy και Jonathan Anderson.

Το «Visionary Journeys» είναι μια έξυπνη, αριστοτεχνικά παρουσιασμένη αφηγηματική ιστορία της Louis Vuitton, μια έξυπνη περιήγηση στην ιστορία της μάρκας που ξεκινά με μια καμπυλωτή σήραγγα με το όνομα «Trunkscape» με μπαούλα με μονόγραμμα που χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1880, διαφημίσεις του 19ου αιώνα, κουτιά για καπέλα, και σπάνια έγγραφα – όλα δείχνουν τις βαθιές ρίζες που ενέπνευσαν τα σύγχρονα σχέδια της μάρκας.

Louis Vuitton

Μια σειρά έξι ενοτήτων, από την προέλευση και τα ρολόγια έως την εξατομίκευση και το εργαστήριο, αφηγούνται με ενθουσιασμό την ιστορία της μάρκας.

Συνδυάζοντας αρχειακά κομμάτια και αντικείμενα τέχνης με εξαιρετικές εμβληματικές ιδέες από τους σχεδιαστές του γαλλικού οίκου, Marc Jacobs, Kim Jones, Virgil Abloh και, πάνω απ’ όλα, Nicolas Ghesquière , όπου μια πλούσια επιλογή από τσάντες με το χαρακτηριστικό μονόγραμμα, δέρμα Damier ή Epi αντιπροσωπεύει την αισθητική της Louis Vuitton.

Τι ζητούν οι νέοι καταναλωτές

«Ο καταναλωτής της νέας γενιάς γίνεται όλο και πιο σκεπτικός. Γι’ αυτό pρέπει να γνωρίζει την ιστορία πίσω από μια μάρκα. Φυσικά, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό σε κάθε κατάστημα στον κόσμο. Αλλά μπορούμε εδώ», εξήγησε ο Beccari, σημειώνοντας ότι ο επικεφαλής της LVMH, Bernard Arnault, πρόκειται να επισκεφθεί την Κορέα τον Ιανουάριο, όταν θα μπορεί να ανακαλύψει προσωπικά τι υπάρχει στο νέο αυτό κατάστημα.

Η Louis Vuitton είχε ήδη εντυπωσιάσει με το concept store της «The Louis» στη Σαγκάη, αν και αυτός ο νέος χώρος ανεβάζει το retailtainment σε άλλο επίπεδο. Η Louis προσελκύει 22.000 επισκέπτες την εβδομάδα στην εκδοχή της Visionary Journeys, πολλοί από τους οποίους γίνονται νέοι πελάτες.

Παρόμοιοι αριθμοί αναμένονται και στο Louis Vuitton Visionary Journeys Seoul, το οποίο είχε 1.700 επισκέπτες την πρώτη ημέρα ανοίγματος.

«Η Κορέα είναι μία από τις πέντε κορυφαίες εθνικότητες πελατών της Louis Vuitton», πρόσθεσε ο Beccari, γι’ αυτό και ο όμιλος πολυκαταστημάτων Shinsegae πίστευε τόσο πολύ σε αυτό το έργο. Χτισμένο μέσα σε ένα κτίριο του 1930, το οποίο προηγουμένως στέγαζε 30 μάρκες και 15 εστιατόρια, τώρα κυριαρχείται κατά 80% από τη Vuitton.

Louis Vuitton

Το LV The Place Seoul διαθέτει επίσης ένα νέο εστιατόριο στον τελευταίο όροφο με το όνομα JP, για τον Junghyun Park, τον κορεάτικο σεφ του βραβευμένου εστιατορίου Atomix στη Νέα Υόρκη. Το μενού του περιλαμβάνει μπλε καβούρι μαριναρισμένο σε σάλτσα σόγιας, συνοδευόμενο από μια μεταξένια κρέμα αυγού, προσφέροντας ένα λεπτό προφίλ umami που θυμίζει εκλεπτυσμένη παράκτια κουζίνα. Υπάρχουν και πιο τολμηρές συνθέσεις – αστακός εμπλουτισμένος με κορεάτικη μουστάρδα ή Hanwoo Tenderloin με παντζάρι και σάλτσα galbi.

«Σκέφτηκα ότι αν ποτέ επέστρεφα με ένα εστιατόριο στη χώρα μου, θα ήταν ωραίο να το κάνω με τον ηγέτη της αγοράς. Και αυτό είναι πολύ Louis Vuitton», εξήγησε ο Park, στο VIP cocktail restaurant στον τελευταίο όροφο.

Αυτό το νέο συγκρότημα στη Σεούλ διαθέτει επίσης ένα καφέ που έχει αναλάβει ο Maxime Frédèric, ο ζαχαροπλάστης του Cheval Blanc στο Παρίσι, ανεβάζοντας σε 19 τον αριθμό των εστιατορίων και καφέ μέσα στα καταστήματα της Louis Vuitton διεθνώς.

Οι τέσσερις όροφοι του εμπορικού του χώρου περιλαμβάνουν αυτό που μοιάζει με ολόκληρο τον κόσμο της Vuitton. Ξεχωριστή θέση στη μόδα κατέχει μια δυναμική γκάμα από εμφανίσεις από τη δραματική μεσαιωνική φουτουριστική συλλογή του Ghesquière που παρουσιάστηκε αυτή την άνοιξη στο Παπικό Παλάτι στην Αβινιόν. Όπως και οτιδήποτε αφορά το αθλητικό κομμάτι στο οποίο έδωσε έμφαση ο οίκος ήδη από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι (μετάλλια, βαλίτσες), μέχρι την πρώτη χορηγία του φετινού πρωταθλήματος Formula 1.

O Pietro Beccari και η Louis Vuitton

Πριν ενταχθεί στη Louis Vuitton τον Ιανουάριο του 2023, ο Beccari επανεφηύρε το λιανικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Dior, μέσα από ένα flagship store στην Avenue Montaigne με καφέ, εστιατόριο, VIP σαλόνια, σούπερ σουίτα και την εντυπωσιακή Galerie Dior, μια μόνιμη έκθεση 13 δωματίων για την ιστορία της μάρκας από το The New Look μέχρι σήμερα.

«Ο κόσμος ενδιαφέρεται πολύ να δει τις βαθιές ρίζες μιας σπουδαίας μάρκας όπως η Dior. Οι άνθρωποι φεύγουν από την έκθεση μιλώντας με καλά λόγια για τη μάρκα. Αυτό μετράει πραγματικά. Και πηγαίνουν στο κατάστημα αμέσως μετά για να αγοράσουν κάτι», τόνισε ο Beccari.

Η Vuitton όμως είναι διπλάσια από την Dior, με ετήσια έσοδα άνω των 20 δισ. ευρώ, και παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος ολόκληρης της αυτοκρατορίας της LVMH, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα τέταρτο των πωλήσεων του ομίλου και περίπου το 40% των κερδών.

Ο όμιλος ετοιμάζεται για δύο μεγάλα openings, ένα από τα οποία θα πραγματοποιηθεί το 2027 στα Ηλύσια Πεδία, όπου ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο είναι τώρα ένα γιγάντιο… μπαούλο Louis Vuitton, που κρύβει ένα τεράστιο εργοτάξιο. Ένα κατάστημα έχει επίσης προγραμματιστεί για την Rodeo Drive, όπου οι εμβληματικοί αρχιτέκτονες Frank Gehry και Peter Marino θα συνεργαστούν.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο