Καλύτερες ημέρες για τη ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου «βλέπει» η Αγγελική Φράγκου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, της Navios Maritime Holdings. Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τετάρτου τριμήνου της ναυαρχίδας του ναυτιλιακού ομίλου της ελληνίδας πλοιοκτήτριας, ο οποίος περιλαμβάνει τέσσερις εταιρείες, η κα. Φράγκου εξέφρασε την αισιοδοξία της για την πορεία του κλάδου ξηρού φορτίου στο άμεσο μέλλον
Όπως τόνισε η ζήτηση χύδην ξηρού φορτίου στο πρώτο εξάμηνο του 2020 χτυπήθηκε από την πανδημία και το lockdown της διεθνούς οικονομίας. Στο δεύτερο εξάμηνο όμως όπως και το πρώτο τρίμηνο του 2021 η εικόνα αναστράφηκε καθώς τα δημοσιονομικά πακέτα και τα άλλα μέτρα οικονομικής πολιτικής που υλοποιούνται οδηγούν στην ανάκαμψη την παγκόσμια οικονομία. Η κα. Φράγκου ανέφερε ακόμη ότι το ΔΝΤ αναμένει ότι το παγκόσμιο ΑΕΠ θα αυξηθεί κατά 6,0% το 2021, την υψηλότερη αύξηση που καταγράφηκε τα τελευταία 50 χρόνια.
Τα προγράμματα μαζικού εμβολιασμού βρίσκονται σε εξέλιξη, διευκολύνοντας την επιστροφή στην κανονικότητα. Κατά συνέπεια, συμπλήρωσε, είμαστε αισιόδοξοι για τη ζήτηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου το 2021 και πρόσθεσε ότι η εταιρεία είναι σε θέση να αξιοποιήσει την αναμενομένη άνοδο καθώς το 51,7% των διαθέσιμων ημερών λειτουργίας του στόλου απασχολείται στην spot αγορά.
H Navios Maritime Holdings που ελέγχει και διαχειρίζεται ένα στόλο από 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του2020 έσοδα ύψους 102,353 εκατ. δολ έναντι 118,881 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και προσαρμοσμένα EBITDA 37,563 εκατ. δολ έναντι 74,734 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Η εταιρεία κατέγραψε έκτακτες λογιστικές ζημίες συνολικού ύψους 73,9 εκατ. δολ. Εξαιρουμένων αυτών των επιβαρύνσεων η Navios Maritime Holdings εμφάνισε ζημιές ύψους 20,5 εκατ. δολ έναντι κερδών 19,4 εκατ. δολ το τέταρτο τρίμηνο του 2019.
Latest News
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία