Νέα υψηλά κατέγραψαν την προηγούμενη εβδομάδα οι τιμές διάλυσης πλοίων στα διαλυτήρια της Νοτιοανατολικής Ασίας καθώς οι end buyers από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές έχουν εμπλακεί σε ένα έντονο ανταγωνισμό και πλειοδοτούν μεταξύ τους με σκοπό την εξασφάλιση περισσότερης χωρητικότητας.
Οι εξελίξεις στα διαλυτήρια επηρεάζονται από το αυστηρό lockdown της Ινδίας και του Μπαγκλαντές και κυρίως από την έλλειψη οξυγόνου στην Ινδία.
Τα οξυγόνο βασικό εργαλείο στη βιομηχανία διάλυσης πλοίων έχει επιστρατευθεί όλο στο πλαίσιο της παροχής βοήθειας στα εκατοντάδες χιλιάδες κρούσματα της πανδημίας. Εξ αυτού του λόγου τα διαλυτήρια έχουν μειώσει σημαντικά τις εργασίες τους και ο διαθέσιμο οξυγόνο χρησιμοποιείται πλέον από τις ιατρικές μονάδες.
Όπως αναφέρεται υπάρχουν περίπου 25 εργοστάσια σε όλη την περιοχή της Alang που παράγουν και παρέχουν οξυγόνο σε κυλίνδρους για να υποστηρίξουν τις δραστηριότητες ανακύκλωσης πλοίων. Αλλά την περασμένη εβδομάδα, αποθέματα από τα 15 αυτά εργοστάσια έχουν δοθεί για ιατρική χρήση.
Πάντως όπως σημειώνει ο ναυλομεσιτικός οίκος Best Oasis οι συνθήκες αυτές δεν έχουν προκαλέσει σημαντικές αλλαγές στη ζήτηση χάλυβα ούτε και στην τάση ανόδου των τιμών διάλυσης.
Στα διαλυτήρια της Ινδίας αυτή την εβδομάδα σημειώθηκε μια ελαφρά πτώση των τιμών καθώς τα περιστατικά του ιού Covid 19 εξακολουθούν να αυξάνονται και πολλές πολιτείες βρίσκονται υπό καθεστώς αυστηρού lockdown κατάσταση που οδηγεί σε διακοπή της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η δραστηριότητα κοπής στα ναυπηγεία σταμάτησε για άλλη μια εβδομάδα λόγω μη διαθεσιμότητας οξυγόνου, αναφέρει η Best Oasis.
Στο Μπαγκλαντές οι τιμές κατέγραψαν νέα άνοδο κοντά στα 520 δολ ο τόνος στα bulkers από 510 δολ μια εβδομάδα πριν στα 545 δολ για τα containerships από 535 δολ πριν μια εβδομάδα και στα 530 δολ στα δεξαμενόπλοια από 520 δολ μια εβδομάδα νωρίτερα.
Ανάλογη ήταν η εικόνα και στο Πακιστάν όπου οι end buyers, ακολούθησαν επιθετική πολιτική, με αποτέλεσμα οι τιμές διάλυσης να αγγίξουν τα 550 δολ τον τόνο.
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες