Το πλήρες άνοιγμα των υπερατλαντικών πτήσεων ζητούν με επιστολή τους οι διευθύνοντες σύμβουλοι των κορυφαίων αεροπορικών εταιρειών Ηνωμένων Πολιτειών και Βρετανίας, καλώντας μάλιστα τις δύο κυβερνήσεις σε συνάντηση κορυφής για να αντιμετωπιστεί άμεσα το θέμα.
Στην επιστολή, που υπογράφουν οι CEOs των American Airlines, Delta Air Lines, United Airlines, British Airways, Virgin Atlantic και JetBlue Airways και η οποία απευθύνεται στην ηγεσία των υπουργείων Μεταφορών αμφότερων των κρατών επισημαίνεται η ανάγκη να ανοίξουν πλήρως τα ταξίδια.
Άλλωστε, τα υγειονομικά δεδομένα έχουν βελτιωθεί αισθητά και οι πολίτες και των δύο χωρών θα μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα υγειονομικά δεδομένα.
Συνάμα, εξάλλου, οι εταιρείες προειδοποιούν ότι θα πρέπει να γνωρίζουν τις αποφάσεις που θα ληφθούν εγκαίρως, καθώς θα χρειαστούν χρόνο προετοιμασίας για να δημιουργήσουν ένα πλάνο για το «restart» των υπηρεσιών, τον σχεδιασμό των διαδρομών και την οργάνωση του προσωπικού, όπως επίσης βέβαια για το marketing και την πώληση των εισιτηρίων.
Θυμίζουμε πως η αμερικανική κυβέρνηση μέχρι τώρα έχει ισχυριστεί πως δεν θα απαιτήσει την έκδοση digital διαβατηρίων εμβολιασμού, όμως παραμένει ασαφές αν θα ορίσει τελικά συγκεκριμένα στάνταρ και οδηγίες που θα διευκολύνουν τους Αμερικανούς πολίτες να μπορούν να αποδείξουν στις ξένες κυβερνήσεις πως έχουν όντως εμβολιαστεί.
Για την ώρα οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες διατηρούν το μπλόκο που έχουν βάλει προς τους Αμερικανούς ταξιδιώτες, ενώ η Βρετανία επιτρέπει την επίσκεψη σε Αμερικανούς υπό την προϋπόθεση πως θα μπουν σε καραντίνα δέκα ημερών και θα διενεργήσουν δύο μοριακά Covid-19 τεστ. Από τις 17 Μαΐου, η βρετανική κυβέρνηση έχει δηλώσει πως θα επιτρέψει και πάλι όλα τα διεθνή ταξίδια, όμως στις σχετικές λίστες που καταρτίζει εξακολουθεί να έχει τις ΗΠΑ μεταξύ των κρατών όπου απαιτείται η παραμονή σε καραντίνα, γεγονός που προφανώς λειτουργεί αποτρεπτικά.
Αντιστοίχως, η αμερικανική κυβέρνηση τη Δευτέρα χαμήλωσε τη βαθμίδα στην οποία υπάγεται η Βρετανία, τοποθετώντας την στην κατηγορία 3 (Reconsider Travel), βάσει της οποίας οι Αμερικανοί συμβουλεύονται να αποφύγουν τα ταξίδια στη συγκεκριμένη χώρα ή να περιορίσουν την παραμονή τους στο ελάχιστο δυνατό.
Latest News
Η Ευρώπη έχει τα εμπορικά εργαλεία για να αμυνθεί στην Κίνα - Η προειδοποίηση Φον ντερ Λάιεν
«Ο κόσμος δεν μπορεί να απορροφήσει την πλεονάζουσα παραγωγή της Κίνας»
Ο Μπάφετ φεύγει, ο Άμπελ έρχεται - Η επόμενη μέρα στην Berkshire
Ο Γκρεγκ Άμπελ προβλέπεται πως θα αντικαταστήσει τον Μπάφετ στη λήψη όλων των σημαντικών αποφάσεων για τις επενδύσεις και την κατανομή του κεφαλαίου
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία
Ο υποβιβασμός και η παραίτηση της προέδρου της ABC News
H εταιρική αναδιάρθρωση που της αφαίρεσε μεγάλο μέρος της διοικητικής της αυτονομίας.
Σανίδα σωτηρίας - Ο δισεκατομμυριούχος Kretinsky και η OnePoint θα σώσουν την Atos;
Μια ακόμη προσφορά από την Bain Capital απορρίφθηκε, δήλωσε η Atos, η οποία βρίσκεται σε συνομιλίες με το γαλλικό κράτος για τη διάσωση μέρους της στρατηγικής μονάδας της
Γιατί η επίσκεψη Σι Τζινπινγκ στην Ευρώπη δεν θα είναι μία εύκολη βόλτα
Ο Σι θα πιεστεί για την βοήθεια στη Ρωσία, τις κρατικές επιδοτήσεις στη κινεζική βιομηχανία, αλλά και την σκιώδη επιρροή της Κίνας - Διχασμένοι εμφανίζονται οι Ευρωπαίοι ηγέτες
Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
«Πρέπει να δράσουμε ώστε να εγγυηθούμε ότι ο ανταγωνισμός θα είναι δίκαιος και όχι στρεβλωμένος» είπε η Φον ντερ Λάιεν