Ισχυρή παραμένει η ζήτηση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην Ασία και ειδικότερα στην Κίνα, παρά την άνοδο της τιμής του κατά 10% την προηγούμενη εβδομάδα.
Η Ασία (Ιαπωνία, Κίνα, Νότιος Κορέα, Ινδία, Ταιβάν, κ.λ.π.) καλύπτει πάνω από το 70% των παγκοσμίων εισαγωγών LNG, με την Κίνα να περνά μπροστά ως ο μεγαλύτερος εισαγωγέας LNG με 51,898 εκατ. τόνους το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Ιαπωνία με 51,378 εκατ. τόνους, σύμφωνα με το splash247.com.
Τα φορτία του Νοεμβρίου στην Ασία είχαν τιμή 26,50 δολ ανά mmBtu, σύμφωνα με το Reuters, ενώ ο ναυλομεσιτικός οίκος Clarksons αναφέρει ότι στην Κίνα η Unipec αναζητά 11 φορτία LNG για παράδοση αυτό το χειμώνα. Επιπλέον η Cameron LNG στις ΗΠΑ ανακοίνωσε στο μέσον της εβδομάδας ότι η μονάδα εξαγωγής της Λουϊζιάνα που έκλεισε για συντήρηση αναμένεται να επιστρέψει σύντομα στις εξαγωγές προσθέτοντας φορτία στην πλευρά της προσφοράς. Οι ναύλοι στα LNG Carrier για ταξίδια Αυστραλίας-Ιαπωνίας, ακολουθούν ανοδική ρότα καις την spot αγορά κυμαίνονται από 53.500 δολ έως 89.300 δολ την ημέρα, ανάλογα το καύσιμο που χρησιμοποιεί το πλοίο.
Latest News
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία