Οι Ευρωπαίοι βγαίνουν από τα σπίτια τους για να ψωνίσουν, να φάνε έξω, να ταξιδέψουν και να επισκεφτούν κινηματογράφους, όπως πριν την πανδημία, κάτι που αποτελεί ένδειξη επιστροφής της εμπιστοσύνης των καταναλωτών σε όλη την ευρωζώνη.
Τα στοιχεία για την οικονομική δραστηριότητα τον Σεπτέμβριο υποδηλώνουν ότι οι Ευρωπαίοι καταναλωτές αισθάνονται ενθαρρυμένοι από τα υψηλά ποσοστά εμβολιασμού για την Covid-19, παρά τις ανησυχητικές οικονομικές ειδήσεις που περιλαμβάνουν υψηλότερους λογαριασμούς ενέργειας, διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού και ανησυχίες για τον αντίκτυπο της οικονομικής επιβράδυνσης στην Κίνα, σύμφωνα με τους Financial Times.
«Προς το παρόν, τα δεδομένα παραμένουν σταθερά σε έναν αξιοπρεπή ρυθμό ανάκαμψης», δήλωσε ο Davide Oneglia, οικονομολόγος στην TS Lombard.
Ένα μέρος της ανάκαμψης οφείλεται στο γεγονός ότι τα σχολεία άνοιξαν ξανά και οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στα γραφεία τους.
Το παραπάνω αντικατοπτρίζεται στη χρήση αεροδρομίων και εσωτερικών δημόσιων συγκοινωνιών στην ευρωζώνη, οι οποίες έφτασαν αμφότερες στο υψηλότερο επίπεδο από την αρχή της πανδημίας στις αρχές του 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία κινητικότητας της Google και της Apple αντίστοιχα.
Ωστόσο, η αύξηση των αγορών, των εξόδων για φαγητό και κινηματογράφο «υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές έχουν πλέον αυτοπεποίθηση», δήλωσε η Marion Amiot, επικεφαλής οικονομολόγος στον οίκο αξιολόγησης S&P.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έσοδα από τον κινηματογράφο έχουν ήδη επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την πανδημία, σύμφωνα με τα στοιχεία του Box Office Mojo.
Οι φορείς χάραξης πολιτικής παρακολουθούν όλο και περισσότερο τα μη τυποποιημένα οικονομικά μέτρα, όπως δείκτες κινητικότητας, για να λάβουν ένα έγκαιρο αλλά λιγότερο περιεκτικό στιγμιότυπο της οικονομικής δραστηριότητας σε σύγκριση τα επίσημα δεδομένα.
Η αύξηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών έρχεται εν μέσω πτώσης των λοιμώξεων από την Covid-19 και διπλασιασμού τους τελευταίους τρεις μήνες στον αριθμό των πλήρως εμβολιασμένων.
Latest News
Τα χάπια αδυνατίσματος έφεραν... παχυλά κέρδη για την Novo Nordisk
Οι πωλήσεις του δημοφιλούς φαρμάκου απώλειας βάρους Wegovy υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 9,38 δισεκατομμύρια κορώνες.
Οι χρυσοί «κληρονόμοι» της Dassault - Δύο 30άρηδες στο ΔΣ της εταιρείας
Εντείνεται η μάχη της διαδοχής
Ευρωπαίοι vs Αμερικανοί – Ποιοι δουλεύουν περισσότερο και ποιοι κάνουν διακοπές;
Στην Αμερική εργάζονται σύμφωνα με τα αμερικανικά πρότυπα - Στην Ευρώπη συμμορφώνονται με τα ευρωπαϊκά πρότυπα - Τι σημαίνει αυτό;
Coinbase: Εξέπληξαν ευχάριστα τα κέρδη τριμήνου
Από την αρχή του έτους η μετοχή της έχει ενισχυθεί κατά 30%
Οι ταξιτζήδες του Λονδίνου τα έβαλαν με την Uber - Διεκδικούν 250 εκατ. λίρες
Η αγωγή φέρνει και πάλι στην επιφάνεια τη μακροχρόνια μάχη μεταξύ του γίγαντα των ΗΠΑ και του κλάδου ταξί του Λονδίνου
Επιστρέφουν οι Ρώσοι που εγκατέλειψαν τον Πούτιν μετά την εισβολή στην Ουκρανία
Για ορισμένους, η Ρωσία προσφέρει τώρα καλύτερες ευκαιρίες και συνθήκες εργασίας από ό,τι πριν από τον πόλεμο
Ρινγκ.. για δύο η Σελήνη – Ίλον Μασκ vs Τζεφ Μπέζος
Η Blue Origin και η SpaceX ιδρύθηκαν και οι δύο στις αρχές του αιώνα από μεγιστάνες της τεχνολογίας
Χρυσές δουλειές από δυτικές τράπεζες στη Ρωσία
Τα ευρωπαϊκά τραπεζικά ιδρύματα θα πληρώσουν τετραπλάσιο φόρο στη Μόσχα το 2023, σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλών κερδών, παρά τις κυρώσεις
Παγκόσμια έκρηξη μετανάστευσης - Ποιες επιπτώσεις στα κράτη υποδοχής «βλέπει» ο Economist
Οι περισσότεροι από αυτούς που επιλέγουν να μεταναστεύσουν στις μέρες μας είναι χαμηλής ειδίκευσης
Η Τουρκία βάζει τέλος στο εμπόριο με το Ισραήλ - «Έτσι συμπεριφέρεται ένας δικτάτορας», απαντά το Τελ Αβίβ
Εντονη αντίδραση του Ισραήλ στην τουρκική απόφαση