Το ενδιαφέρον της αλυσίδας Σκλαβενίτη για ενίσχυση της παρουσίας της στο ηλεκτρονικό εμπόριο παραμένει ενεργό. Ήδη έχει προγραμματιστεί το «ντεμπούτο» του eMarket στη Θεσσαλονίκη, ενώ δύο νέα dark stores (κέντρα διαλογής που εξυπηρετούν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις) αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης.
Την ίδια ώρα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχοντας προχωρήσει σε επέκταση του online καναλιού κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021, σχεδιάζει να δημιουργήσει 2 έως 3 κέντρα διαλογής στο μοντέλο του Home Shop Center στον Ρέντη.
Ντεμπούτο sklavenitis.gr στη Θεσσαλονίκη και dark store στην Πυλαία
Μετά την Αττική, τη Λάρισα και πριν λίγες μέρες την Πάτρα, το sklavenitis.gr, σύμφωνα με πληροφορίες από αρμόδιες πηγές, θα βρεθεί έως την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου στη συμπρωτεύουσα και θα εξυπηρετεί και τις γύρω περιοχές.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το dark store όπου θα ετοιμάζονται οι παραγγελίες για το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη Θεσσαλονίκη θα στεγαστεί σε χώρο που βρίσκεται στην Πυλαία.
Παράλληλα, δύο νέα dark stores αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022 στην Αττική, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι παράδοσης. Να σημειωθεί ότι στην Αττική, σύμφωνα με ανακοίνωση της αλυσίδας, οι παραγγελίες παραδίδονται έπειτα από 4 ημέρες.
Από τα δύο νέα dark stores θα καλύπτονται πιο αποτελεσματικά τα Βόρεια και Νότια Προάστια της Αττικής. Στη βόρεια πλευρά το ακίνητο έχει βρεθεί και βρίσκεται στην περιοχή της Κηφισιάς, ενώ ακόμη αναζητείται τα κατάλληλο ακίνητο στα νότια.
Ήδη η Σκλαβενίτης μετά το dark store στον Γέρακα Αττικής, το οποίο ανήκε στην caremarket.gr την οποία εξαγόρασε στις αρχές του 2020, διαθέτει και δεύτερο στην οδό Πέτρου Ράλλη.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Σκλαβενίτης, με την κατάλληλη υποστήριξη σε βάθος πενταετίας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δύνανται να αντιστοιχούν στο 4% του συνολικού τζίρου.
Συνεργασία με efood
Ταυτόχρονα η συνεργασία του Σκλαβενίτη με την efood συνεχίζεται σε ό,τι αφορά την παραγγελιοληψία και όχι τη διανομή των προϊόντων.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλο, Ηράκλειο Κρήτης, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Σέρρες και Τρίκαλα. Οι καταναλωτές επιλέγουν από μια γκάμα 5.500 κωδικών με ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 30 ευρώ.
Πότε παραδίδονται οι παραγγελίες
Στο eMarket οι καταναλωτές βρίσκουν όλες τις κατηγορίες ειδών ευρείας κατανάλωσης που διαθέτει η Σκλαβενίτης στα φυσικά καταστήματα, εκτός από είδη bazaar (ένδυση, υπόδηση, είδη σπιτιού, εποχικά και ηλεκτρικά είδη, παιχνίδια, είδη βιβλιοχαρτοπωλείου κ.λπ.), τα οποία αναμένεται να ενταχθούν τους επόμενους μήνες.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει περισσότερα από 12.000 προϊόντα και δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ. Οι τιμές των προϊόντων είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας.
Σε Λάρισα και Πάτρα ο χρόνος παράδοσης είναι από Δευτέρα έως Σάββατο, 08:00 – 21:00, ενώ στην Αττική οι παραδόσεις πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως και Σάββατο από τις 07:00 έως τις 23:00.
«Σκοτεινά» καταστήματα και από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Με το πρώτο «σκοτεινό» κατάστημα υποστήριξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων συνολικής επιφάνειας 7.000 τ.μ. στον Ρέντη, να εξυπηρετεί αποκλειστικά την Αττική, η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρικής της ολλανδικής AholdDelhaize, σχεδιάζει τις επόμενες κινήσεις της για να διατηρήσει και να αναπτύξει το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά.
Έτσι μετά το AB Home Shop Center, που διαθέτει ποικιλία 11.000 προϊόντων και συγκεντρώνει κάθε μέρα 2.000 παραγγελίες, 2 έως 3 νέα κέντρα διαλογής σχεδιάζεται να δημιουργηθούν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να υποστηρίξουν τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της αλυσίδας.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας