Σε μια εποχή που η προστασία του περιβαλλόντος αποτελεί κυρίαρχη ανάγκη για τη βιωσιμότητα του πλανήτη, η ναυτιλία δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός. Με τη δημιουργία του Oceanbird η Wallenius Marine φιλοδοξεί να επαναφέρει τα ιστιοφόρα στο προσκήνιο του παγκόσμιου εμπορίου.
Το Oceanbird -ένα φορτηγό πλοίο για μεταφορά αυτοκινήτων, με ελάχιστους ρύπους- αναμένεται να καθελκυστεί το 2025, με τον Περ Τούνελ, COO της εταιρείας να τονίζει: «όραμά μας είναι να ανοίξουμε τον δρόμο προς μια πραγματικά βιώσιμη ναυτιλία και φυσικά θέλουμε να μας ακολουθήσουν και άλλοι».
Το project στηρίζει και ο δισεκατομμυριούχος Μπιλ Γκέιτς, τονίζοντας πως «η εξαιρετική ομάδα πίσω από το Oceanbird μειώνει τις εκπομπές άνθρακα έως και 90% χρησιμοποιώντας τεχνολογία καθαρής αιολικής ενέργειας».
The brilliant team behind the Oceanbird is reducing carbon emissions in the sailing industry by up to 90% using clean wind power technology.
— Bill Gates (@BillGates) May 20, 2022
Στο project αυτό η Wallenius Marine συνεργάζεται με την Alfa Laval για τη δημιουργία και εξέλιξη ενός επαναστατικού συστήματος πρόωσης που θα βασίζεται στην αιολική ενέργεια, το οποίο θα ενσωματωθεί στο Oceanbird και στην πορεία θα επεκταθεί σε κάθε είδους πλεούμενο.
Το πλοίο είναι ελάχιστα συμβατικό. Στην πραγματικότητα, τα πέντε κατάρτια που διαθέτει είναι στην πραγματικότητα τα πανιά, αλλά βασίζονται στο σχέδιο των φτερών ενός αεροπλάνου. Με μήκος 200 μέτρα, πλάτος στα 40 αλλά .ύψος που με τα κινούμενα κατάρτια θα ανεβαίνει στα 105 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.
Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμων και ως εκ τούτου την έκλυση διοξειδίου του άνθρακα, αντί των 40 τόνων καυσίμου ανά ημέρα που καταναλώνει ένα συμβατικό φορτηγό πλοίο αυτού του μεγέθους, το Ocean Bird θα καταναλώνει μόλις 4 τόνους.
Latest News
Mega deal για το... «πρασίνισμα» της Microsoft
Η Stockholm Exergi θα κατασκευάσει το έργο δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας βιομάζας
Με υβριδικό απαντάει η Lamborghini στην ηλεκτροκίνηση
Το Urus SE θα ανταγωνιστεί την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid και την Bentley Bentayga Hybrid
Πατάνε γκάζι οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ - Αρκούν οι υποδομές φόρτισης; [γράφημα]
Τι δείχνουν τα στοιχεία Ε.Ε. και κατασκευαστών οχημάτων
Δεν τραβάει… το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ» - Τι ρωτούν για το πρόγραμμα οι επιχειρήσεις
Λιγότερο από το 30% του προϋπολογισμού έχει δεσμευθεί
Φορτσάρουν οι αιτήσεις για το «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»: Αντίστροφη μέτρηση για την λήξη του προγράμματος
Το ενδιαφέρον κορυφώνεται καθώς όσα νοικοκυριά θελήσουν στο μέλλον να εγκαταστήσουν φωτοβολταϊκό θα πρέπει να εφαρμόσουν το μοντέλο net-billing
Ούτε 1 στους 10 δεν έκανε χρήση των επιδοτήσεων
Κύριες αιτίες η έλλειψη ίδιας συμμετοχής και το υψηλό κόστος των εργασιών – Ποιες παρεμβάσεις είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση
Η κλιματική αλλαγή απειλεί αγροτική παραγωγή και τουρισμό στη Νότια Ευρώπη
Ανεβαίνουν συνεχώς οι θερμοκρασίες ιδιαίτερα σε Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ελλάδα
Μεγαλώνει η απειλή για την οικονομία της Ευρώπης
Οι μεγάλες αλλαγές στο μοτίβο της αγροτικής παραγωγής αλλά και του τουρισμού αναμένεται να τροφοδοτήσουν αλυσιδωτές επιπτώσεις
Χρειαζόμαστε ένα Bretton Woods για το κλίμα του πλανήτη
Πρόταση για να αναλάβει η Παγκόσμια Τράπεζα ρόλο συντονιστή για την απανθρακοποίηση των οικονομιών και τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του 21ου αιώνα
Το βακτήριο που τρώει άνθρακα και κάνει τους ρύπους, μπλουζάκια
Όταν ο άνθρακας αποκτά νέα πράσινη ζωή