Οι εκπομπές μεθανίου σε πλοία με καύσιμο υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) μπορεί να είναι «αμελητέες» από το 2024, εκτιμά η Shell.
Όπως υποστηρίζουν στελέχη της η Shell θα είναι σε θέση να μειώσει την διαρροή μεθανίου στα πλοία της που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο σε «αμελητέα επίπεδα» μετά το 2024.
Ένας από τους πέντε μεγαλύτερους ναυλωτές δεξαμενόπλοιων η Shell, εγκαθιστά στα νέα πλοία που χρησιμοποιούν ως καύσιμο το LNG μηχανές νέας τεχνολογίας που μειώνουν στο ελάχιστο τις διαρροές μεθανίου, σύμφωνα με τη LloydslIst και τον Carl Henriksen, Γενικό Διευθυντής Τεχνολογίας της Shell Shipping & Maritime. Οι κινητήρες που επιλέχθηκαν για 22 από τα LNG carriers της εταιρείας είναι υψηλής πίεσης κύκλου ντίζελ, οι οποίοι έχουν σχεδόν αμελητέα επίπεδα διαρροής μεθανίου, σύμφωνα με τον Carl Henriksen.
Η Shell διαχειρίζεται ένα στόλο με περισσότερα από 20 πλοία μεταφοράς LNG και ήταν ένας από τις πρώτες εταιρείες που χρησιμοποίησαν το LNG ως εναλλακτική λύση στα καύσιμα.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία