Η Φιλίππα Μιχάλη αναλαμβάνει Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas από την 1η Απριλίου 2023. Η Φιλίππα Μιχάλη διαδέχεται την Μαριάννα Πολιτοπούλου που αποχώρησε από τον Όμιλο ΝΝ τον Δεκέμβριο του 2022.
Η Φιλίππα μεταβαίνει στον Όμιλο ΝΝ από την Allianz, στην οποία διετέλεσε Διευθύνουσα Σύμβουλος για την Ελλάδα και την Κύπρο από το 2015. Πριν αναλάβει το ρόλο αυτό, κατείχε διάφορες θέσεις στην Allianz Hellas, συμπεριλαμβανομένης της Head of Market Management and Communications, όπως και Fund Manager στην θυγατρική της Allianz Hellas για τη διαχείριση περιουσιακών στοιχείων. Η βαθιά γνώση που κατέχει από την ελληνική ασφαλιστική αγορά, σε συνδυασμό με τις ηγετικές της ικανότητες και την έμφαση στην ψηφιοποίηση θα συμβάλλουν στην περαιτέρω ενίσχυση της ανάπτυξης της NN Hellas.
Μέχρι την επίσημη ανάληψη των καθηκόντων της Φιλίππας ως Προέδρου και Διευθύνουσας Συμβούλου της NN Hellas την 1η Απριλίου, ο Frederick Lathioor, Γενικός Διευθυντής Διαχείρισης Κινδύνου της ΝΝ Hellas, θα συνεχίσει να εκτελεί προσωρινά καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της NN Hellas.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας