Ευκαιρία σε κατοίκους της περιφερειακής Ενότητας Έβρου, που βρίσκεται ανάμεσα στις περιφέρειες που είναι αντιμέτωπες με το ζήτημα του δημογραφικού προβλήματος, να απασχοληθούν σε υπηρεσίες της Eurobank που δεν απαιτούν φυσική παρουσία, προκείμενου να παραμείνουν στον τόπο τους, ανακοίνωσε η τράπεζα.
Τράπεζες: Το στοίχημα των business plans για τη διανομή μερίσματος
Όπως αναφέρει η Τράπεζα, με στόχο να ενισχύσει έμπρακτα την πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, σχεδίασε και υλοποιεί από το 2021, εκτός από τις δράσεις για την υπογεννητικότητα, μια σημαντική δράση για την ενίσχυση της απασχόλησης, ξεκινώντας από τις παραμεθόριες περιοχές που έχει εντάξει στην πρωτοβουλία για το Δημογραφικό.
Έτσι, έδωσε την ευκαιρία σε μόνιμους κατοίκους της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, να απασχοληθούν στην υπηρεσία EuroPhone Banking της Τράπεζας, κάτι που δεν απαιτεί φυσική παρουσία του εργαζομένου, με δεδομένο ότι η απασχόληση στο EuroPhone Banking μπορεί να παρέχεται ηλεκτρονικά από τον υπολογιστή του σπιτιού, όπου κι αν βρίσκεται ο εργαζόμενος.
45 άτομα σε έξι μήνες
Με τον τρόπο αυτό, 45 άτομα από την Αλεξανδρούπολη και την Ορεστιάδα στη διάρκεια των τελευταίων έξι μηνών απασχολούνται χωρίς να μετακινηθούν από το σπίτι τους. Προτεραιότητα δόθηκε σε νέους που ήταν δύσκολο να βρουν εργασία στην περιοχή ή γυναίκες με μικρά παιδιά, ώστε να μην χρειαστεί να φύγουν από τον τόπο τους. Ως αποτέλεσμα, νέοι άνθρωποι, είτε αποκτούν δυνατότητα να δημιουργήσουν οικογένεια, είτε ενισχύουν το εισόδημά τους χωρίς να εγκαταλείψουν τον τόπο τους. Στα άτομα που απασχολούνται σήμερα, μέσω του προγράμματος, εννέα στα δέκα είναι γυναίκες, έξι στα δέκα είναι έως 35 ετών ενώ τέσσερις στους δέκα είναι έγγαμοι.
Η Τράπεζα εξετάζει, επίσης, τη δυνατότητα να διευρύνει την εμβέλεια του Προγράμματος, εντάσσοντας κι άλλες περιοχές που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για το Δημογραφικό, στηρίζοντας τις τοπικές κοινωνίες.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας