Τη μεταβολή ποσοστού μετόχων σε επίπεδο δικαιωμάτων ψήφου ανακοίνωσε η εταιρεία «Jumbo AEE», επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως από την 26η Ιανουαρίου το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου της «Fidelity Management & Research Company LLC» ανέρχεται πλέον σε 8,99%.
Jumbo: Αύξηση πωλήσεων 22% τον Δεκέμβριο – Στο +14% έκλεισε το 2022
Η ανακοίνωση
«Η εταιρεία “Jumbo AEE” ανακοινώνει με βάση το Ν. 3556/2007, την απόφαση 1/434/3.7.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, την Εγκύκλιο αριθ. 33/3.7.2007 της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και τον Κανονισμό του Χρηματιστηρίου Αθηνών ότι η εταιρεία “FMR LLC”, με την από 27.01.2023 γνωστοποίησή της, ενημέρωσε την Εταιρεία ότι από την 26.01.2023 το ποσοστό των δικαιωμάτων ψήφου της ελεγχόμενης εταιρείας “Fidelity Management & Research Company LLC” ανέρχεται πλέον σε 8,99% και συνυπολογίζεται στο συνολικό ποσοστό που κατέχει έμμεσα η “FMR LLC”.
Κατά ακολουθίαν των ανωτέρω, ο συνολικός αριθμός δικαιωμάτων ψήφου, που κατείχε έμμεσα η “FMR LLC” στην Jumbo AEE κατά την 26.01.2023, ήταν 13.590.010 ή ποσοστό 9,99%, ενώ το ποσοστό αυτής κατά την προηγούμενη γνωστοποίηση ήταν 10,99%».
Αύξηση πωλήσεων 22% τον Δεκέμβριο
Υπενθυμίζεται πως ο Όμιλος κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 22% τον Δεκέμβριο του 2022 σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά 14% περίπου σε σχέση με το 2021 και κατά 12% περίπου σε σχέση με το 2019.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ομίλου, τα αποτελέσματα αποτελούν δικαίωση της στρατηγικής της Jumbo, ότι «πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή».
Για το 2023, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής και μερισματικής πολιτικής.
«Η διοίκηση της JUMBO θα δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης», αναφέρεται.
Latest News
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση