Τα ηνία της Mercedes-Benz Ελλάς ανέλαβε επισήμως σήμερα 1 Φεβρουαρίου ο νέος ιδιοκτήτης Emil Frey Group, σύμφωνα με τα όσα ορίζονταν στην πώληση της ελληνικής αντιπροσωπείας που υπογράφτηκε τον προηγούμενο Αύγουστο.
Η αλλαγή
Η αλλαγή ιδιοκτησίας θα επιτρέψει στη Mercedes-Benz Ελλάς να συνεχίσει κάτω από μια επιχειρηματική στέγη την επιχειρησιακή λειτουργία των Επιβατηγών και Ελαφρών Επαγγελματικών οχημάτων Mercedes-Benz και smart, των Φορτηγών Mercedes-Benz και Fuso καθώς και των Λεωφορείων Mercedes-Benz και Setra στην Ελλάδα, δεδομένου ότι ο πρώην όμιλος Daimler AG έχει χωριστεί από τον Δεκέμβριο του 2021 σε δύο ανεξάρτητους Ομίλους (Mercedes-Benz Group AG και Daimler Truck Holding AG), όπως αναφέρει το carandmotor.gr.
Με τον Όμιλο Emil Frey, η Mercedes-Benz Ελλάς βρίσκει έναν νέο μέτοχο, ο οποίος αποτελεί μακροχρόνιο συνεργάτη της Mercedes-Benz AG, με εμπειρία στην Πώληση και Επισκευή οχημάτων Mercedes-Benz σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές.
Με την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Mercedes-Benz Ελλάς, διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή υπηρεσιών Πωλήσεων και Τεχνικής εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, στα ίδια σημεία με σήμερα, ενώ παράλληλα η εταιρεία μετονομάζεται σε «Star Automotive Hellas».
Τα σχέδια
Η Mercedes-Benz στην Ελλάδα, ως το πιο πρόσφατο μέλος του Emil Frey Group, του επί σειράς ετών μεγαλύτερου Δικτύου Διανομής οχημάτων στην Ευρώπη με πάνω από 620.000 πωλήσεις το 2021, εισέρχεται από σήμερα σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου και σχεδιάζει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ανταγωνιστική της θέση, σε μια περίοδο όπου ο κλάδος της αυτοκίνησης μετασχηματίζεται.
To Group Emil Frey
To Group Emil Frey από το 2017 είναι ο μεγαλύτερος Όμιλος εμπορίας αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με πάνω από 678 σημεία πώλησης, ενώ λειτουργεί σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και ως εισαγωγέας διαφόρων μαρκών.
H ιστορία του ξεκίνησε το 1924 στη Ζυρίχη της Ελβετίας όταν ο Emil Frey, ο ιδρυτής της εταιρείας, άνοιξε το πρώτο συνεργείο αυτοκινήτων. Παρά την πολύ μεγάλη ανάπτυξή του τα επόμενα χρόνια, μέχρι και σήμερα ο Όμιλος παραμένει μια οικογενειακή επιχείρηση που δίνει έμφαση στην ικανοποίηση του πελάτη. Υπολογίζεται ότι αυτή τη στιγμή, πάνω από 22.000 είναι οι εργαζόμενοι στο ελβετικό Group, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία δραστηριοποιείται και στη χώρα μας.
Οι πελάτες της ελληνικής Mercedes-Benz θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες πωλήσεων και τεχνικής εξυπηρέτησης της Mercedes-Benz σε όλα τα ήδη γνωστά σημεία, καθώς η εταιρεία έχει μεταβιβαστεί συμπεριλαμβανομένων των υφιστάμενων συμβολαίων Εξουσιοδοτημένων Διανομέων & Επισκευαστών και του συνόλου του προσωπικού της.
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»