Viral έχει γίνει στο X (πρώην Twitter) το βίντεο με έναν στολίσκο φορτηγών πλοίων που περιμένουν να περάσουν από τη Διώρυγα του Παναμά, συγκεντρώνοντας πάνω από 1 εκατομμύριο προβολές από τότε που δημοσιεύτηκε την Κυριακή.
Το βίντεο που γυρίστηκε από αέρος, δείχνει περισσότερα από 30 έξω από την πολυσύχναστη πλωτή οδό που συνδέει τον Ατλαντικό Ωκεανό με τον Ειρηνικό. Στην πραγματικότητα τα σκάφη σχηματίζουν ουρές και στις δύο πλευρές του καναλιού για να περάσουν.
Η ξηρασία «γονατίζει» τη Διώρυγα του Παναμά – Σε ιστορικά χαμηλά η στάθμη
Τα τελευταία επίσημα στοιχεία από τις αρχές του καναλιού λένε ότι υπάρχουν περισσότερα από 100 πλοία που περιμένουν να περάσουν, ενώ οι καθυστερήσεις φέρεται να έχουν ήδη αντίκτυπο στην τιμή των αγαθών.
More than 200 ships are stuck in the Panama Canal due to a record drought in the region. Many of them have run aground. pic.twitter.com/WveGjGniGa
— NEXTA (@nexta_tv) August 20, 2023
Νωρίτερα τον Αύγουστο, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να διέρχονται από την πλωτή οδό λόγω των συνθηκών ξηρασίας που είχαν επηρεάσει τη στάθμη νερού. Το κανάλι λειτουργεί μέσω μιας σειράς δεξαμενών που ανυψώνουν τα πλοία στο υψόμετρο της λίμνης Gatun, ενός τεχνητού όγκου νερού μεταξύ των δύο εισόδων, το οποίο απαιτεί μεγάλες ποσότητες νερού.
«Είχαμε μεγάλες ουρές πλοίων και στο παρελθόν», δήλωσε η αρχή εκείνη τη στιγμή, αποδίδοντας τις καθυστερήσεις στην κλιματική αλλαγή και την αυξημένη εποχική ζήτηση. «Παρά τους τρέχοντες περιορισμούς και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, η ζήτηση παραμένει υψηλή, εξ ου και οι αυξημένοι χρόνοι αναμονής».
Από τη Δευτέρα, η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά μείωσε τον αριθμό των πλοίων που επιτρέπεται να ταξιδεύουν μέσω του καναλιού από 36 σε 32 ημερησίως. Ο Boris Moreno Vazquez, αντιπρόεδρος λειτουργιών του καναλιού, επέκτεινε αργότερα τους μειωμένους όρους κράτησης έως τις 2 Σεπτεμβρίου.
Οι περιορισμοί έχουν ήδη δει την τιμή των spot ναύλων για τη διαδρομή μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ να αυξάνεται έως και 36%, ανέφερε το Reuters τη Δευτέρα.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία