Η δανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία Maersk εξακολουθεί να σχεδιάζει τα δρομολόγια περισσότερων από 30 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ και της Ερυθράς Θάλασσας το επόμενο διάστημα, παρά την επίθεση των Χούθι το Σαββατοκύριακο σε ένα από τα πλοία της στην περιοχή, όπως προκύπτει από το χρονοδιάγραμμα της εταιρείας που δόθηκε στη δημοσιότητα χθες το βράδυ.
Ωστόσο η εταιρεία θέτει σε αναμονή τα σχέδια ορισμένων πλοίων να χρησιμοποιήσουν τη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας εν μέσω του συνεχιζόμενου κινδύνου επιθέσεων από τους αντάρτες της Υεμένης, λέγοντας ότι θα ανακοινώσει το δρομολόγιο για κάθε πλοίο σε μεταγενέστερο χρόνο.
Η Maersk διέκοψε την Κυριακή όλα τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα για 48 ώρες μετά την απόπειρα των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούθι να επιβιβαστούν στο πλοίο Maersk Hangzhou, αν και στρατιωτικά ελικόπτερα των ΗΠΑ απέκρουσαν τελικά την επίθεση και σκότωσαν 10 μαχητές.
Η ομάδα των Χούθι, η οποία ελέγχει τμήματα της Υεμένης μετά από χρόνια πολέμου, άρχισε τον Νοέμβριο να επιτίθεται σε διεθνή πλοία που διέρχονται από την Ερυθρά Θάλασσα, λέγοντας ότι αυτό ήταν μια απάντηση στην επίθεση του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας που ελέγχεται από τη Χαμάς.
Η επιστροφή
Μεγάλοι ναυτιλιακοί όμιλοι, συμπεριλαμβανομένων των κολοσσών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Maersk και Hapag-Lloyd (HLAG.DE), είχαν σταματήσει τον περασμένο μήνα να χρησιμοποιούν τα δρομολόγια στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Διώρυγα του Σουέζ, αλλάζοντας τη διαδρομή τους σε ένα μακρύτερο ταξίδι γύρω από την Αφρική μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας.
Ωστόσο, η Maersk στις 24 Δεκεμβρίου δήλωσε ότι ετοιμάζει την επιστροφή της στην Ερυθρά Θάλασσα, επικαλούμενη την ανάπτυξη στρατιωτικής επιχείρησης υπό την ηγεσία των ΗΠΑ για την προστασία των πλοίων.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η ύψιστη προτεραιότητά της είναι η ασφάλεια του πληρώματος, των πλοίων και του φορτίου.
Μια λεπτομερής σύγκριση του τελευταίου δρομολογίου της Maersk με αυτό που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα έδειξε ότι η εταιρεία έχει αναστείλει τα δρομολόγια για τουλάχιστον 17 πλοία που θα ταξιδέψουν μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.
Latest News
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»
Ποσειδώνια 2024: Οι κορυφαίοι του κλάδου της ναυτιλίας διαμορφώνουν την ατζέντα
Στο Athens Metropolitan Expo από τις 3 έως 7 Ιουνίου διοργανώνεται η κορυφαία ναυτιλιακή έκθεση στον κόσμο
Άλμα στη ζήτηση για κρουαζιέρα - Χιλιάδες εργαζομένους αναζητά η Royal Caribbean
Τα νέα πλοία και η «πίεση» στα πανεπιστήμια για πιστοποιήσεις σε νέους
Το παρασκήνιο της παράτασης του διαγωνισμού για το λιμάνι του Λαυρίου
Το αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον και ο όρος του ΤΑΙΠΕΔ για κοινοπραξίες σχημάτων
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία