Tη σύναψη δανειακής σύμβασης ύψους 37,45 εκατ. δολαρίων με μία από τις υφιστάμενες τράπεζές της, ανακοίνωσε η εισηγμένη στον Nadaq, Seanergy Maritime Holdings Corp.. Το δάνειο αφορά στην αναχρηματοδότηση δύο πλοίων τύπου capesize της εταιρείας καθώς και την προσθήκη ενός ακόμα πλοίου capesize. Η λήξη του δανείου επεκτείνεται στο τέλος του 2024 με επιτοκιακό κόστος LIBOR συν 3,5%. Με την παρούσα σύμβαση αυξάνεται η ρευστότητα της Εταιρείας κατά 12 εκατ. δολάρια.
Επίσης, η Seanergy βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για δανειακή σύμβαση ύψους 20,5 εκατ. δολαρίων, επίσης από υφιστάμενο δανειακό πάροχο, για τη χρηματοδότηση του νέου capesize πλοίου M/V Hellasship.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή αύξηση και επέκταση σε μία από τις υφιστάμενες δανειακές μας συμβάσεις με μία υφιστάμενη τράπεζά μας. Η νέα σύμβαση, σε συνδυασμό με τις προχωρημένες συζητήσεις με άλλους δανειακούς παρόχους μας, αποτελούν μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην Εταιρεία μας.
Όσον αφορά τις συνθήκες της αγοράς, ο τρέχων μέσος όρος του BCI υπερβαίνει τα 26.000 δολάρια την ημέρα, ενώ προβλέπονται υψηλά επίπεδα ναύλων για τα Capesize για το υπόλοιπο 2021. Αναμένουμε η Seanergy να επωφεληθεί σημαντικά από την συνεχώς αυξανόμενη Capesize αγορά.»
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι η μοναδική εταιρεία εισηγμένη στο Αμερικανικό χρηματιστήριο που διαχειρίζεται αποκλειστικά στόλο πλοίων τύπου Capesize. Με την παράδοση των νέων πλοίων, ο στόλος της Εταιρείας θα αποτελείται από 15 πλοία τύπου Capesize, με συνολική μεταφορική ικανότητα που ανέρχεται στους 2.642.463 τόνους και με μέση ηλικία στόλου τα 11,9 περίπου έτη.
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. είναι ναυτιλιακή εταιρεία με κεντρικά γραφεία στην Γλυφάδα Αττικής και έδρα τα Marshall Islands.
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες