«Επιστρατεύονται» πλοία χύδην ξηρού φορτίου για τη μεταφορά containers

Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη

«Επιστρατεύονται» πλοία χύδην ξηρού φορτίου για τη μεταφορά containers

Νέα προβλήματα και καθυστερήσεις σε λιμάνια αλλά και άνοδο των ναύλων ενόψει των γιορτών αναμένουν οι αναλυτές όσο η εφοδιαστική αλυσίδα δεν ομαλοποιείται.

Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη, που επιστρατεύονται και πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρουν containers από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη.

Έτσι, προκειμένου να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες εταιρείες με πλοία που έχουν «χτιστεί» για να μεταφέρουν χύδην ξηρό, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πλοία για να μεταφέρουν containers.

Μάλιστα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Θαλασσίων Ασφαλίσεων (ΙUMI) τον περασμένο Ιούλιο ένα bulker που μετέφερε «κουτιά» γύρισε πίσω στο κινεζικό λιμάνι καθώς στο λιμάνια καθώς σημειώθηκε κατάρρευση του φορτίου το αμπάρι.

Να σημειωθεί ωστόσο ότι προκειμένου έναν πλοίο bulker να μεταφέρει container χρειάζεται ειδική μελέτη και έγκριση από νηογνώμονες, κράτη σημαίας και ασφαλιστικές εταιρείες.

Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι και ορισμένες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ετοιμάσει μελέτες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για την μεταφορά Containers.

Επίσης, το ελληνικό τμήμα του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι συνέταξε οδηγίες για την κατάρτιση των μελετών χρήσης των bulkers για την μεταφορά containers.

Όπως αναφέρει η Παγιέτ Παλαιολόγου, Vice President for the Hellenic, Black Sea & Adriatic Zone, «έχουμε μια σημαντική εμπειρία και γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό, την ταξινόμηση και την διαχείριση των bulk carriers, κυρίως στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς πελάτες στην συγκεκριμένη αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες μας για τα εμπορευματοκιβώτια και το δικό μας σχετικό λογισμικό είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι. Ο συνδυασμός ενός bulker και ικανότητας και κατανόησης ενός containership, επέτρεψε στις ομάδες μας να παράσχουν γρήγορα ένα πλαίσιο για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς καθώς προκύπτει ζήτηση για τα bulkers για να μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια».

OT Originals

Περισσότερα από Ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο