
Η CMA CGM μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες liners παίρνει την απόφαση να σταματήσει όλες τις αυξήσεις των ναύλων στην spot αγορά (spot rates) μέχρι και την 1η Φεβρουαρίου 2022.
Ο Όμιλος, τονίζει σε σχετική ανακοίνωση, δίνει προτεραιότητα στη μακροχρόνια σχέση του με τους πελάτες μπροστά σε μια άνευ προηγουμένου κατάσταση στη ναυτιλιακή βιομηχανία.
Η CMA CGM αποδίδει τις μεγάλες αυξήσεις στους ναύλους των containers στην συμφόρηση που έχει καταγραφείς τα λιμάνια και στην ανισορροπίας μεταξύ της ζήτησης και της αποτελεσματικής ικανότητας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Επίσης εκτιμά ότι οι αυξήσεις στους ναύλους θα συνεχισθούν τους επόμενους μήνες, ωστόσο ο γαλλικός ναυτιλιακός όμιλος αποφάσισε να θέσει σε αναστολή περαιτέρω αυξήσεις των ναύλων για όλες τις υπηρεσίες που λειτουργούν με τις μάρκες του (CMA CGM, CNC, Containerships, Mercosul, ANL, APL).
Η CMA CGM τονίζει ακόμη ότι επενδύει στην ενίσχυση της προσφοράς υπηρεσιών της. Ο Όμιλος αύξησε τη χωρητικότητα του στόλου που διαχειρίζεται κατά 11% από τις 31 Δεκεμβρίου 2019, μέσω της προσθήκης νέων πλοίων και την αγορά μεταχειρισμένων πλοίων. Τους τελευταίους 15 μήνες, ο Όμιλος αύξησε επίσης τον στόλο εμπορευματοκιβωτίων του κατά 780.000 TEU.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών