Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota και Honda επέκριναν έντονα το Σάββατο την πρόταση των Δημοκρατικών στη Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ να δοθεί πρόσθετο φορολογικό κίνητρο 4.500 δολαρίων στα ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζονται σε αμερικανικά εργοστάσια με εργαζόμενους που είναι μέλη του συνδικάτου UAW.
Η Toyota ανέφερε σε σχετική ανακοίνωσή της ότι το σχέδιο που παρουσιάστηκε αργά την Παρασκευή εισάγει διακρίσεις «κατά των Αμερικανών εργαζομένων στον κλάδο του αυτοκινήτου με βάση την επιλογή τους να μην συνδικαλιστούν».
Το νομοσχέδιο, το οποίο πρόκειται να ψηφιστεί την Τρίτη από την Επιτροπή Τρόπων και Μέσων που ελέγχεται από τους Δημοκρατικούς, θα ωφελήσει τις τρεις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, οι οποίες κατά κύριο λόγο απασχολούν εργάτες μέλη του ιστορικού συνδικάτου.
«Αδικο σχέδιο»
Σε ανακοίνωσή της, η Honda χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «άδικο» και εκτίμησε ότι «κάνει διάκριση μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάστηκαν από σκληρά εργαζόμενους Αμερικανούς εργαζόμενους στην αυτοκινητοβιομηχανία με βάση απλώς αν ανήκουν σε συνδικάτο. … Τα εργοστάσια της Honda στην Αλαμπάμα, την Ιντιάνα και το Οχάιο, τα οποία θα κατασκευάσει τα EV μας αυτοκίνητα αξίζουν δίκαιη και ίση μεταχείριση από το Κογκρέσο».
Η πρόταση, η οποία εκτιμάται ότι θα κοστίσει 33 έως 34 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάστημα 10 ετών, θα αυξήσει έως και τα 12.500 δολάρια τη μέγιστη φορολογική πίστωση για τα ηλεκτρικά οχήματα, από το σημερινό ποσό που είναι 7.500 δολάρια. Το ποσό των 12.500 δολαρίων περιλαμβάνει πίστωση 500 δολαρίων για τη χρήση μπαταριών αμερικανικής παραγωγής.
Η πρόταση αποτελεί βασικό μέρος του στόχου του Δημοκρατικού προέδρου Τζο Μπάιντεν να διασφαλίσει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα περιλαμβάνουν τουλάχιστον το 50% των πωλήσεων οχημάτων στις ΗΠΑ έως το 2030 και θα ενισχύσουν τις θέσεις εργασίας των αμερικανών εργατών-μελών συνδικάτων.
Η GM, η Ford Motor και η Stellantis, μητρική της Chrysler, συναρμολογούν τα αμερικανικά οχήματα σε εργοστάσια όπου εργάζονται μέλη του συνδικάτου United Auto Workers (UAW).
Αντίθετα, οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες καθώς και η Tesla, δεν έχουν συνδικάτα που εκπροσωπούν εργάτες συναρμολόγησης και πολλές από αυτές έχουν πολεμήσει τις προσπάθειες της UAW για συνδικαλιστική οργάνωση στα εργοστάσια τους.
Latest News
Πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 14 δισ δολ απο την Τ-Mobile στις ΗΠΑ
Η T-Mobile καθώς και άλλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών, όπως η Verizon και η AT&T συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων μερισματούχων στις ΗΠΑ
Ευνοϊκά δάνεια 7,7 δισ. δολ. έλαβε εντός του 2024 η Τουρκία
Η Τουρκία, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών αναμένει νέα χρηματοδότηση απο την Παγκόσμια Τράπεζα
Κανένα φως στο... τούνελ - Η Hershey απέρριψε και τη δεύτερη πρόταση της Mondelēz
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mondelēz επιδιώκει ένα deal με την Hershey - Το 2016, εγκατέλειψε τις συζητήσεις για πιθανή εξαγορά
Η νίκη Τραμπ και το πάρτι στις αγορές - Πώς ανακατεύεται η τράπουλα
Η δραστηριότητα των αγορών «εξερράγη» μετά την νίκη Τραμπ καθώς οι traders πόνταραν σε μια πιο φιλική προς τις επιχειρήσεις προσέγγιση
ABN Amro: Πότε θα επιβληθούν οι δασμοί Τραμπ - Οι επιπτώσες για την Ελλάδα
Οι επικείμενοι δασμοί Τραμπ στην Κίνα αναμένεται να εφαρμοστούν λίγους μήνες μετά την ορκωμοσία του
Για δεύτερο συνεχόμενο μήνα σε ύφεση η βρετανική οικονομία
Το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν στη Βρετανία συρρικνώθηκε 0,1% σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο, όπως και τον Σεπτέμβριο,
Πώς θα κινηθεί η ΕΚΤ στις μειώσεις επιτοκίων - Οι καταλύτες για τα επόμενα βήματα
Η ΕΚΤ θα συνεχίσει να κινείται με βάση τις αξιολογήσεις και τις διαθέσιμες πληροφορίες που υπάρχουν σε κάθε συνεδρίαση και μετά τον Μάρτιο
Ριζοσπαστικό πείραμα στο Τόκιο για το δημογραφικό μέσω... 4ήμερης εργασίας
Το Τόκιο ξεκινά ριζοσπαστικά πειράματα καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο δημογραφικό πρόβλημα στην Ιαπωνία
Γιατί η Amazon δώρισε 1 εκατομμύριο δολάρια στο ταμείο Τραμπ
Η δωρεά για την τελετή ορκωμοσίας έρχεται καθώς ο ιδρυτής Τζεφ Μπέζος και άλλοι προσπαθούν να οικοδομήσουν δεσμούς με τον εκλεγμένο πρόεδρο
Οι Σύριοι στη Γερμανία δεν βιάζονται να φύγουν - Η ζήτηση για εργατικά χέρια είναι μεγάλη
Σε μια οικονομία, όπως αυτή της Γερμανίας, η οποία αντιμετωπίζει μεγάλες ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια απωλειών εργαζομένων