Υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων για το 2021 δείχνουν τα μέχρι σήμερα στοιχεία του μητρώου που διατηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε, σήμερα, ο αρμόδιος για της Μεταφορές, υφυπουργός κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, στο συνέδριο «Electric Vehicle Conference», 2.256 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα έχουν ταξινομηθεί ήδη εντός του 2021.

Ειδικότερα, ο υφυπουργός υπογράμμισε ότι η προώθηση της ηλεκτροκίνησης αποτελεί στρατηγική επιλογή της σημερινής κυβέρνησης, όπως αποδεικνύεται από το σύνολο των δράσεων που έχουν αναληφθεί, αλλά και εκείνων που δρομολογούνται.

«Από πέρυσι τον Σεπτέμβριο, οπότε ξεκίνησε το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά», σημειώνεται ραγδαία αύξηση στις ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Το μητρώο μας περιλαμβάνει 4.474 αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, εκ των οποίων τα 2.256, δηλαδή περισσότερα από τα μισά, έχουν ταξινομηθεί φέτος, έως σήμερα. Ενδεικτικά, πέρυσι, όλο το 2020 είχαν ταξινομηθεί 1.177 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και θεωρείται βέβαιο, ότι έως το τέλος του έτους, θα έχουμε υπερδιπλασιασμό των ταξινομήσεων σε σχέση με πέρυσι» είπε ο κ. Παπαδόπουλος. «Μπορεί ο συνολικός αριθμός να μη φαίνεται μεγάλος, όμως είναι αδιαμφισβήτητη η ισχυρή δυναμική που καταγράφεται υπέρ της ηλεκτροκίνησης και η ανταπόκριση των πολιτών στην κυβερνητική πρωτοβουλία» συμπλήρωσε

Σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο για την υποστήριξη της χρήσης των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ο κ. Παπαδόπουλος  σημείωσε ότι «πρόσφατα εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση που περιγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις αναγγελίας έναρξης λειτουργίας των συνεργείων που εκτελούν εργασίες επισκευής και συντήρησης σε οχήματα υψηλής τάσης. Προωθείται, επίσης, η σχετική νομοθετική ρύθμιση που αφορά στους τεχνίτες, ώστε να είναι πλήρες το θεσμικό πλαίσιο που εξασφαλίζει την τεχνική υποστήριξη του ηλεκτροκίνητου οχήματος». Όπως επισήμανε μάλιστα,δημιουργείται μια νέα επαγγελματική ειδίκευση σε ένα πεδίο με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και αυτό σημαίνει ευκαιρίες απασχόλησης.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ακόμη ότι στον νέο διαγωνισμό για την προμήθεια νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ένα μεγάλο ποσοστό θα είναι ηλεκτροκίνητα. Πρόσθεσε επίσης ότι δεν είναι μόνο οι δύο μεγαλύτερες πόλεις της χώρας που θα έχουν ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, γιατί μέσω του νέου νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, Δήμοι και Περιφέρειες, έχουν την ευκαιρία να ενταχθούν σε προγράμματα χρηματοδότησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων και δικτύου φορτιστών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Κλιματική κρίση: Η ευρωπαϊκή εμπορία άνθρακα πιάνει λιγότερο από το 25% των εκπομπών των αεροπορικών εταιρειών
Green |

Πώς το σύστημα δικαιωμάτων άνθρακα πλήττει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες

Με τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων που απαλλάσσονται από τέλη και τα δωρεάν δικαιώματα που δίνονται στους αερομεταφορείς, μεγάλο μέρος των πτήσεων δεν καλύπτεται από το σύστημα