Unilever – Αυξημένες οι τιμές των προϊόντων της κατά 4,1% μόνο το τρίτο τρίμηνο

Έπεται και συνέχεια στις αυξήσεις, προειδοποίησε ο CEO του Ομίλου, καθώς το αυξημένο κόστος στις πρώτες ύλες και την εφοδιαστική αλυσίδα θα παραταθεί και την επόμενη χρονιά. Σε αυξήσεις προχώρησαν και άλλοι διεθνείς κολοσσοί καταναλωτικών ειδών

Unilever – Αυξημένες οι τιμές των προϊόντων της κατά 4,1% μόνο το τρίτο τρίμηνο

Σε αυξήσεις των προϊόντων της κατά τουλάχιστον 4% επιβεβαίωσε πως προχώρησε, κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, η Unilever, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων. Το χειρότερο δε, είναι πως προετοίμασε τους καταναλωτές πως οι πληθωριστικές πιέσεις θα συνεχιστούν και την επόμενη χρονιά.

Συγκεκριμένα, ο κολοσσός του κλάδου των καταναλωτικών ειδών ανακοίνωσε αύξηση του τζίρου κατά 4% στα 13,45 δισ. ευρώ, από 12,93 δισ. πέρυσι, με τις πωλήσεις του κλάδου ομορφιάς και προσωπικής υγιεινής να αυξάνονται κατά 2,6% στα 5,69 δισ. ευρώ και του τομέα των τροφίμων και ποτών να ενισχύεται κατά 3%.

Οι πιέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και δη, η εκτίναξη του κόστους των πρώτων υλών αναπόφευκτα «πέρασε» και στους καταναλωτές με τις αυξήσεις των προϊόντων του Ομίλου της Hellmann’s, του Dove και του Magnum να φτάνουν κατά μέσο όρο το 4,1% και τον κλάδο των προϊόντων σπιτιού να παρουσιάζει τις υψηλότερες ανατιμήσεις έως και στο 4,8%. Ήταν, άλλωστε, κάτι για το οποίο είχε προειδοποιήσει η εταιρεία από το καλοκαίρι, επισημαίνοντας πως δεν μπορεί πλέον να απορροφήσει το αυξημένο κόστος.

«Πρόκειται για ένα σενάριο που βλέπουμε μια φορά κάθε δυο δεκαετίες και δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο αποκορύφωμα του πληθωρισμού» σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος του βρετανο-ολλανδικού Ομίλου, Άλαν Τζοπ. Μάλιστα επεσήμανε πως «βλέπουμε πως οι πληθωριστικές πιέσεις θα συνεχιστούν τουλάχιστον μέχρι και το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς», κάτι που μεταφράζεται σε νέο γύρο ανατιμήσεων τους επόμενους μήνες!

Σημειώνεται πως η Unilever δεν είναι, βέβαια, ο μόνος όμιλος καταναλωτικών προϊόντων που έχει προχωρήσει σε αυξήσεις. Ο κορυφαίος όμιλος τυποποιημένων τροφίμων, η Nestle, δήλωσε χθες πως οι αυξήσεις στα προϊόντα της διαμορφώθηκαν κατά μέσο όρο στο 2,1%, κατά το τρίτο τρίμηνο, ενώ σε αυξήσεις έχει προχωρήσει και η Procter & Gamble επικαλούμενη την εκτίναξη του κόστους των μεταφορών και των commodities κατά 2,3 δισ. δολάρια μόνο για τη φετινή χρονιά.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο