
Καθαρά κέρδη ύψους 29,2 εκατ. δολαρίων ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 η Castor Maritime Inc έναντι ζημιάς 0,8 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία του Πέτρου Παναγιωτίδη ανακοίνωσε επίσης έσοδα ύψους 60,0 εκατ. δολ έναντι μόλις 4,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν. Στην διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2021 η Castor πρόσθεσε στον στόλο της τρία επιπλέον πλοία, δύο πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Panamax και ένα δεξαμενόπλοιο Aframax /LR2.
Σήμερα η Castor διαθέτει ένα στόλο 29 πλοίων με συνολική χωρητικότητα 2,5 εκατ. dwt, έχοντας υπερτετραπλασιάσει τον αριθμό των πλοίων που κατέχει σε σύγκριση με το τέλος του 2020. Από αυτά, τα 20 είναι πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και τα εννέα δεξαμενόπλοια.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Πέτρος Παναγιωτίδης δήλωσε ότι το 2021 ήταν έτος μεταμόρφωσης της Castor Maritime που ανέπτυξε τον στόλο της στα 29 πλοία. Θα συνεχίσουμε να αναζητούμε ελκυστικές ευκαιρίες απόκτησης νέων περιουσιακών στοιχείων πρόσθεσε ο κ. Παναγιωτίδης.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες