Κατέβασαν ταχύτητα οι αγοραπωλησίες πλοίων το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, σύμφωνα με τα στατιστικά δεδομένα του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking.

Από τις αρχές του έτους μέχρι και τις 27 Μαρτίου φέτος, άλλαξαν χέρια 453 πλοία έναντι 520 πλοίων πέρυσι, με τους Έλληνες εφοπλιστές να παραμένουν βέβαια οι πιο δραστήριοι και πρωταγωνιστές των εξελίξεων, και να εστιάζουν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια.

Συγκρίσεις

Ειδικότερα τα ελληνικά ναυτιλιακά συμφέροντα απέκτησαν στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους,  67 πλοία (το 15% του συνόλου) εκ των οποίων 31 ήταν bulker και 33 δεξαμενόπλοια, επενδύοντας συνολικά 1,23 δις. δολ., ή το 14% των συνολικών  κεφαλαίων που διατέθηκαν για αγορές πλοίων.

Πέρυσι την ίδια περίπου περίοδο οι Έλληνες εφοπλιστές είχαν αγοράσει 129 πλοία επενδύοντας 2,1 δις. δολ. δίνοντας όμως περισσότερο έμφαση στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου καθώς είχαν ααποκτήσει  πάνω από 80 πλοία αυτής της κατηγορίας.

Όπως συμβαίνει σταθερά τα τελευταία χρόνια μετά τους Έλληνες την πιο έντονη δραστηριότητα τις αγοραπωλησίες επιδεικνύουν οι κινέζοι εφοπλιστές οι οποίοι στη διάρκειας του πρώτου τριμήνου φέτος απέκτησαν 47 πλοία εκ των οποίων τα 31 bulkers επενδύοντας μόλις 0,89 δις. δολ.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα