
Σημαντική άνοδο στα έσοδα και υπερδιπλάσια κέρδη κατέγραψε για το πρώτο τρίμηνο του 2022 η Capital Product Partners (CPLP) συμφερόντων της Οικογένειας Βαγγέλη Μαρινάκη.
Τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 73,4 εκατ. δολ. έναντι 38,1 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν σημειώνοντας αύξηση 93% ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν ακόμη περισσότερο, κατά 130%, στα 25,1 εκατ. δολ. έναντι 10,9 εκατ. δολ. πέρυσι το πρώτο τρίμηνο.
Τα κέρδη ανά κοινό μερίδιο (common unit), ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2022 1,26 δολ. έναντι 0,57 δολ. το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Αύξηση του μέσου αριθμού πλοίων
Η άνοδος των εσόδων αποδίδεται κυρίως στην καθαρή αύξηση του μέσου αριθμού πλοίων του στόλου της εταιρείας κατά 38%. Αυτό οφείλεται στην απόκτηση τριών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 5.100 TEU το κάθε ένα, τον Φεβρουάριο του 2021, τα οποία απέφεραν συνολικά 4,1 εκατ. δολ. έσοδα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με τα 1,6 εκατ. δολ. κατά την περίοδο από τον Φεβρουάριο του 2021 έως το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2021 και στην απόκτηση έξι πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG/C) κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021 τα οποία συνεισέφεραν 37,6 εκατ. δολ. στα συνολικά έσοδα το πρώτο τρίμηνο του 2022. Τα επιπλέον έσοδα αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την πώληση του M/V «CMA CGM Magdalena» τον Μάιο του 2021 και την πώληση του M/V «Adonis» τον Δεκέμβριο του 2021.
Επέκταση στην αγορά του LNG
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της CPLP σχολιάζοντας τα αποτελέσματα τόνισε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταγράφουμε τη βελτίωση της κερδοφορίας και των ταμειακών ροών της εταιρείας, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, κυρίως ως αποτέλεσμα του πλήρους οικονομικού αντίκτυπου των έξι πλοίων μεταφοράς LNG τελευταίας τεχνολογίας που αποκτήσαμε κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021. Η απόφασή μας να διαφοροποιήσουμε τη βάση των περιουσιακών στοιχείων επεκτεινόμενοι στην αγορά LNG έχει αποδειχθεί πολύ επίκαιρη, καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς ναυλώσεων LNG, και οι αξίες των πλοίων LNGC έχουν αυξηθεί, λόγω της αναταραχής που προκλήθηκε στις ενεργειακές αγορές από τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας. Ταυτόχρονα, συνεχίζουμε να επιστρέφουμε κεφάλαιο στους μεριδιούχους μας τόσο μέσω της τριμηνιαίας διανομής μερισμάτων 0,15 δολ. ανά τρίμηνο, όσο και μέσω του προγράμματος επαναγοράς μεριδίων, ενώ παραμένουμε σε τροχιά για πρόσθετες εξαγορές, οι οποίες αναμένουμε να αυξήσουν τις ταμιακές ροές μας και να μας επιτρέψουν να ενισχύουμε περαιτέρω την παρουσία μας στις αγορές LNG και εμπορευματοκιβωτίων».
H Capital Product Partners ελέγχει ένα στόλο από 21 πλοία εκ των οποίων έξι είναι τελευταίας γενιάς LNG/Cs, 11 Neo-Panamax πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τρία Panamax μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα Capesize πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες