
Σε εγχώριες λύσεις για την ασφάλιση των πλοίων της στρέφεται η ρωσική ναυτιλία, προκειμένου να «ξεφύγει» από τις κυρώσεις της Δύσης και να διατηρήσει λειτουργικούς τους στόλους εν μέσω του συνεχιζόμενου πολέμου με την Ουκρανία.
Συγκεκριμένα, η κρατική Sovcomflot έχει ασφαλίσει όλα τα πλοία της σε ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες με την εν λόγω κάλυψη ανταποκρίνεται στους διεθνείς κανόνες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μετά την απόσυρση της κάλυψης από τις δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες.
Οι δυτικές ασφαλιστές εταιρείες σταμάτησαν την ασφαλιστική κάλυψη του μεγαλύτερου ναυτιλιακού ομίλου της Ρωσίας όταν η Sovcomflot επλήγη από κυρώσεις μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Πηγές της εταιρείας ανέφεραν ότι η κρατικά ελεγχόμενη Ρωσική Εθνική Αντασφαλιστική Εταιρεία (RNRC) είχε γίνει ο κύριος αντασφαλιστής των ρωσικών πλοίων, συμπεριλαμβανομένου του στόλου της Sovcomflot.
«Τεχνικά, ικανοποιούμε όλες τις απαιτήσεις του διεθνούς εμπορίου», δήλωσε στους δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος Ιγκόρ Τονκοβιντόφ και πρόσθεσε πως «επί του παρόντος, ο στόλος της εταιρείας είναι σχεδόν πλήρως απασχολημένος στη μεταφορά υδρογονανθράκων, τα φορτία παραδίδονται σε διάφορα μέρη του κόσμου”.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Sovcomflot είναι βασικός αποστολέας ρωσικών φορτίων πετρελαίου και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ δυτικές πηγές ανέφεραν ότι η ρωσική ασφαλιστική κάλυψη θα είναι πιθανότατα αρκετή για να συνεχίσουν να πλέουν σε όλον τον κόσμο τα ρωσικά πλοία.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες