Μικρή αύξηση στο πλήθος των ασφαλιστηρίων συμβολαίων για την κάλυψη των πληρωμάτων πλοίων, κατέγραψε για το 2021 η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), επισημαίνοντας ταυτόχρονα αυξήθηκαν αρκετά (+14,9%) οι δηλωθείσες ζημίες του κλάδου όπως και οι πληρωθείσες αποζημιώσεις.
Σύμφωνα με την έρευνα της ΕΑΕΕ για τα στατιστικά στοιχεία Ασφάλισης Πληρωμάτων Πλοίων, η αύξηση τόσο στις πληρωθείσες αποζημιώσεις (+80,0%) όσο και στο απόθεμα των εκκρεμών αποζημιώσεων τέλος έτους (+81,4%), ήταν μεγάλη.
Διαβάστε επίσης: Έρχονται νέα λουκέτα σε ασφαλιστικές εταιρείες
1.717 ζημές το 2021
Συνολικά 998 συμβόλαια ήταν σε ισχύ το 2021 (977 αντίστοιχα το 2020). Δηλώθηκαν 1.717 ζημιές (1.494 το 2019) για τις οποίες πληρώθηκαν 0,7 εκατ. ευρώ και σχηματίστηκε απόθεμα εκκρεμών αποζημιώσεων ύψους 1,6 εκατ. ευρώ. Τα αντίστοιχα μεγέθη για το 2020 ήταν 0,4 εκατ. ευρώ και 0,9 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τα δεδομένα των αποζημιώσεων ανά αιτία, τα οποία αφορούν στο 2021, διαπιστώνεται ότι το μεγαλύτερο πλήθος περιστατικών και τα μεγαλύτερα ποσά αποζημιώσεων αντιστοιχούν στην εξωνοσοκομειακή περίθαλψη.
Για τις εκκρεμείς αποζημιώσεις, ανά αιτία, οι οποίες καταγράφηκαν στο τέλος του 2021, διαπιστώνεται ότι το μεγαλύτερο πλήθος περιστατικών εκκρεμών αποζημιώσεων αντιστοιχεί στις παλιννοστήσεις – αντικαταστάσεις, ενώ το μεγαλύτερο ποσό εκκρεμών αποζημιώσεων (αθροιστικά) αντιστοιχεί σε πρόσκαιρη ανικανότητα από ασθένεια ή ατύχημα.
Κυρίαρχη μορφή διαμεσολάβησης στις ασφαλίσεις πληρωμάτων ήταν η μη αποκλειστική συνεργασία με πράκτορες (69,1% του συνόλου της παραγωγής ασφαλίστρων του κλάδου), ακολουθούμενη από την αποκλειστική συνεργασία με δίκτυα και πράκτορες (17,0% αντίστοιχα).
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση