
Για τη μεγάλη σημασία και της δεύτερης επιτυχημένης έκδοσης ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC, μίλησε ο Τζέρι Καλογηράτος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Πριν χτυπήσει το καμπανάκι για την έναρξη της διαπραγμάτευσης του ομολόγου στο Χρηματιστήριο της Αθήνας, ο κ. Καλογηράτος τόνισε ότι έτσι κτίζεται η εμπιστοσύνη των επενδυτών.
«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που βρισκόμαστε εδώ για να κηρύξουμε την πρώτη ημέρα έναρξης της διαπραγμάτευσης του δεύτερου εταιρικού ομολόγου της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC.
Και τότε [τον Οκτώβριο] μετά από μια πολύ πετυχημένη [πρώτη ομολογιακή] έκδοση είπαμε ότι αφήνει μια σοβαρή παρακαταθήκη για το μέλλον. Με την έκδοση του δεύτερου ομολογιακού δανείου χτίζουμε πάνω σ’ αυτή την παρακαταθήκη, και με την εμπιστοσύνη των Ελλήνων επενδυτών», υπογράμμισε.
Αναφέρθηκε επίσης στο αναπτυξιακό πλάνο της CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC για ακόμη πιο μεγάλη παρουσία στον κλάδο μεταφοράς LNG.
«Μπορούμε να ενισχύσουμε το αναπτυξιακό, επιχειρηματικό μας σχέδιο για περαιτέρω διείσδυση στον κλάδο μεταφοράς του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) που σήμερα -περισσότερο από ποτέ- παίζει ρόλο και στην ενεργειακή μετάβαση, αλλά και στην απεξάρτηση της Ευρώπης αλλά και της Ελλάδας από το φυσικό αέριο, μέσω των αγωγών».
Τέλος, αναφερόμενος στην επιτυχημένη έκδοση είπε:
«Θεωρώ ότι η έκδοση αυτή αποδεικνύει ότι οι ελληνικές κεφαλαιαγορές, είναι συνεπής πηγή άντλησης κεφαλαίων για την ελληνική ναυτιλία. Φυσικά, μιλάμε για εταιρείες με σοβαρό χρηματο-οικονομικό προφίλ και συντηρητικά επενδυτικά σχέδια όπως η Capital Product Partners.
Θέλω να ευχαριστήσω την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και το Χρηματιστήριο Αθηνών, αλλά και όλους τους συντελεστές της έκδοσης, αναδόχους, συντονιστές και τα δικηγορικά γραφεία που δούλεψαν για την έκδοση αυτή κάτω από ένα στενό χρονικό περιθώριο.
Ευχαριστούμε και για την εμπιστοσύνη των επενδυτών.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών