
«Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στην ανάπτυξη του λιμανιού της Ηγουμενίτσας και ταυτόχρονα στην ανάπτυξη των εμπορικών δρόμων γύρω από την αρχαία Via Egnazia, της οποίας το ελληνικό λιμάνι αποτελεί την κύρια πύλη».
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, για την κατακύρωση στην κοινοπραξία Grimaldi Euromed-Mινωϊκές Γραμμές του 67% του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Ηγουμενίτσας έναντι 84.170.000 ευρώ.
«Είμαστε ο κύριος πελάτης του λιμανιού»
«Ο Όμιλός μας είναι εδώ και καιρό ο κύριος πελάτης του λιμανιού και υπό αυτή την έννοια η απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου του αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής κάθετης ολοκλήρωσης», πρόσθεσε.
- Διαβάστε επίσης: Πλακιωτάκης: Νέα εποχή ξεκινά για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας
«Επιπλέον, μέσω των επενδύσεών μας στο λιμάνι στοχεύουμε να διευκολύνουμε την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας: η βελτίωση των υπηρεσιών του λιμανιού της Ηγουμενίτσας σημαίνει ότι το τουριστικό προϊόν της περιοχής γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό, τονώνοντας την κίνηση επιβατών και εμπορευμάτων καθώς και την εμφάνιση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τον θαλάσσιο τουρισμό – γενικότερα, σημαίνει ότι δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης», πρόσθεσε.
Τι περιλαμβάνει η σύμβαση παραχώρησης
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ιταλικού Ομίλου, η παραχώρηση που αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας (που ανήκει στον Οργανισμό Λιμένος Ηγουμενίτσας) «περιλαμβάνει το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης και διαχείρισης των περιουσιακών στοιχείων της λιμενικής ζώνης της Ηγουμενίτσας, των αλιευτικών καταφυγίων της Σαγιάδας και της Πλαταριάς και του καταφυγίου σκαφών αναψυχής των Συβότων. Η Ηγουμενίτσα είναι το κύριο λιμάνι της Ηπείρου και ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά λιμάνια της Ελλάδας, στρατηγικής σημασίας για τις συνδέσεις μεταξύ της ηπειρωτικής Ελλάδας και της υπόλοιπης Ευρώπης.»
Με τα εμπορικά σήματα Grimaldi Lines και Minoan Lines, ο όμιλος Grimaldi εκτελεί διάφορα δρομολόγια τακτικών γραμμών που συνδέουν απευθείας την Ηγουμενίτσα με τα ιταλικά λιμάνια της Ανκόνα και του Μπρίντιζι και αφορούν κυρίως εμπορεύματα, αυτοκίνητα και επιβάτες.
Οι θαλάσσιες συνδέσεις της Αδριατικής αποτελούν κρίσιμο κρίκο για τις μεταφορές μεταξύ της Ιταλίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας και ολόκληρης της βαλκανικής χερσονήσου.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)