Μουντιάλ 2022: Νέα NFT από την Coca Cola

Τι προβλέπει η συμφωνία με την Crypto.com

Μουντιάλ 2022: Νέα NFT από την Coca Cola

Το πάθος, η δύναμη και το απίστευτο ταλέντο των καλύτερων ομάδων που διαγωνίζονται στο Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA Qatar 2022 θα αποτυπωθούν για πάντα από την Coca-Cola και το Crypto.com σε μια σειρά από έργα τέχνης NFT εμπνευσμένα από τους μοναδικούς  heatmaps, που δημιουργούνται από τις επιθέσεις, τα τάκλιν και τα γκολ κάθε ομάδας στο γήπεδο.

Αυτό αναφέρεται σε δελτίο τύπου της πλατφόρμας Crypto.com, για τη δημιουργία 10.000 NFΤs,  σε συνεργασία με την Coca Cola και τον ψηφιακό καλλιτέχνη GMUNK (ο κορυφαίος καλλιτέχνης NFT που εργάζεται στον ψηφιακό χώρο για περισσότερα από 20 χρόνια, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργικής ιδιοφυΐας πίσω από την εμφάνιση ταινιών επιστημονικής φαντασίας του Χόλιγουντ Tron: Legacy και Oblivion ).

Διαβάστε επίσης –  Κόντρα Μέσι -Ρονάλντο στο «παγκόσμιο κύπελλο» fan token

Συνδυάζοντας την ψηφιακή τέχνη και το ποδόσφαιρο, αυτή η πρωτοβουλία αποτελεί μέρος της δέσμευσης της Coca-Cola και της Crypto.com να συνεχίσουν να προσφέρουν μαγικές στιγμές για τους φιλάθλους κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Διαβάστε επίσης – Τα crypto του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου βγάζουν… νικητή

Με λίγα κλικ

Τα NFT θα είναι διαθέσιμα στους ποδοσφαιρόφιλους παγκοσμίως αφού δημιουργήσουν λογαριασμό στην πλατφόρμα Crypto.com NFT. Το μόνο που έχουν να κάνουν οι είναι να εγγραφούν στη σελίδα Fanzone της Coca-Cola και να κάνουν κλικ στο banner NFT για να έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα «Piece of Magic» NFT της Coca-Cola εμπνευσμένο από το FIFA World Cup Qatar 2022™ – τη νέα μορφή αναμνηστικών που θα ζει για πάντα στο blockchain, τονίζει η ανακοίνωση.

Διαβάστε επίσης –  Ο Ρονάλντο «σκοράρει» στα NFT

Η Coca-Cola Fan Zone είναι ο ψηφιακός κόμβος της Coca-Cola για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA Κατάρ 2022. Δίνει στους θαυμαστές την ευκαιρία να μοιραστούν συναισθήματα, ενθουσιασμό, παιχνίδια και αναμνήσεις για να υποστηρίξουν το φετινό Παγκόσμιο Κύπελλο.  Τα κύρια χαρακτηριστικά της ζώνης θαυμαστών της Coca-Cola περιλαμβάνουν το Leaderboard, τις προβλέψεις  των οπαδών, δημιουργώντας έναν παγκόσμιο διαγωνισμό που θα δοκιμάσει τις γνώσεις των θαυμαστών και θα τους επιτρέψει να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους.

OT Originals

Περισσότερα από Business of Sport

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο