
Στις 17 Απριλίου 2023, ο Πειραιάς υποδέχθηκε στο παρθενικό του ταξίδι το OOCL SPAIN – ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς containers (mega vessels) παγκοσμίως και το πρώτο αντίστοιχου μεγέθους που θα προσεγγίσει τις εγκαταστάσεις του Σταθμού, που θα εντάσσεται πλέον τακτικά στα δρομολόγιά του.
Ρεκόρ παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Το «OOCL SPAIN» – ιδιοκτησίας της Orient Overseas Container Line Europe, μέλους του COSCO SHIPPING Group – δρομολογήθηκε το φετινό Μάρτιο σε κυκλική διαδρομή η οποία ενώνει τη Ασία με την Ευρώπη.

Η επιλογή του Πειραιά
Στο πρώτο του ταξίδι, διάρκειας 84 ημερών, το «OOCL SPAIN» προσεγγίζει 13 διαφορετικά λιμάνια, από την Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία έως τη Βορειοδυτική Ευρώπη. Η επιλογή του Πειραιά ως ενδιάμεσου σταθμού μεταφοράς αποδίδεται πρωτίστως στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. σε ό,τι αφορά την ταχύτητα εξυπηρέτησης των πλοίων και των φορτίων διαμετακόμισης, την τεχνολογική υπεροχή των προσφερόμενων υπηρεσιών, καθώς και τη στρατηγική θέση του Πειραιά, η οποία τον καθιστά βασικό κόμβο στις θαλάσσιες εμπορευματικές ροές από και προς την Νοτιοανατολική Ασία, αλλά και σε πολλά άλλα μέρη του κόσμου.
Με μήκος 399,9 μέτρα και πλάτος 61,3 μέτρα, το «OOCL SPAIN», κατασκευής 2023, έχει χωρητικότητα φορτίου 24.188 TEUs. H χρήση της τελευταίας ευφυούς τεχνολογίας στο πλοίο, σε συνδυασμό με την απόκτηση big data, αναβαθμίζουν τις λειτουργίες του OOCL SPAIN, επιτρέποντας βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου, και μακροπρόθεσμη ασφάλεια πλοήγησης.
Σχετικά με τη ΣΕΠ:
Η Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Mονοπρόσωπη Α.Ε. είναι εταιρεία συσταθείσα στην Ελλάδα, πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική της COSCO SHIPPING Ports Limited (κορυφαίου φορέα εκμετάλλευσης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων ο οποίος κατέχει την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη). Την 1η Οκτωβρίου 2009, η ΣΕΠ Α.Ε. ανέλαβε για 35 έτη την υλοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης για τους προβλήτες II και III, την οποία, κατόπιν διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, η ΟΛΠ Α.Ε. ανέθεσε στην COSCO Pacific Limited (σημερινή COSCO SHIPPING Ports Limited), στην οποία κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός. Κύριες δραστηριότητες της ΣΕΠ Α.Ε. είναι η παροχή υπηρεσιών φόρτωσης / εκφόρτωσης και αποθήκευσης για εισαγόμενα και εξαγόμενα εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται μέσω του Λιμένα του Πειραιά, συμπεριλαμβανομένων των φορτίων που χρησιμοποιούν τον Πειραιά μόνον ως ενδιάμεσο σταθμό μεταφοράς (φορτία διαμετακόμισης). Η στρατηγική θέση του Πειραιά τον καθιστά ιδανικό λιμένα-κόμβο για προορισμούς στην Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο καθώς και στη Μαύρη Θάλασσα.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες