![«Adora Magic City»: Εντυπωσιάζει το πρώτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής [εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/adora_magic_city1.jpg)
Και το όνομα αυτού… «Adora Magic City». Ο λόγος για το νέο κρουαζιερόπλοιο κινεζικής κατασκευής που θα κάνει σύντομα το ντεμπούτο του και αποτελεί κομμάτι της κοινοπραξίας της Carnival Corporation στην Κίνα (CSSC).
Το πλοίο θα είναι το πρώτο στον κόσμο με ευρυζωνική συνδεσιμότητα 5G για τους επιβάτες. «Αξιοποιώντας ένα πλεονέκτημα στην αγορά 5G της βιομηχανίας κρουαζιέρας, ελπίζουμε να θέσουμε ένα νέο πρότυπο για την ψηφιακή επικοινωνία στον τομέα των θαλάσσιων ταξιδιών», δήλωσε στο CGTN ο Chen Ranfeng, διευθύνων σύμβουλος της CSSC Carnival Cruise Shipping.
Η Royal Caribbean κάνει comeback στην κινεζική αγορά

Το «Adora Magic City» κατασκευάζεται από μια κοινοπραξία που αποτελείται από την China State Shipbuilding Corporation, την Carnival και την ιταλική ναυπηγική εταιρεία κρουαζιέρας Fincantieri, η οποία παρείχε το σχεδιασμό και την τεχνολογία κατόπιν άδειας, μαζί με υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας και συγκεκριμένο βασικό εξοπλισμό.
Καθυστερήσεις λόγω πανδημίας
Η κατασκευή ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2020, αλλά καθυστέρησε λόγω των περιορισμών της πανδημίας. Όταν ολοκληρωθεί, θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο τέτοιου μεγέθους που κατασκευάστηκε ποτέ στην Κίνα. Θα έχει χώρο για περισσότερους από 4.200 επιβάτες και ο σχεδιασμός του απευθύνεται σε ένα μείγμα Κινέζων και ξένων επιβατών. Θα δώσει έμφαση στις αγορές λιανικής, με τη μεγαλύτερη επιλογή καταστημάτων αφορολόγητων ειδών από οποιοδήποτε κρουαζιερόπλοιο στην περιοχή. Ένα αδελφό πλοίο που δεν έχει ακόμη ονομαστεί βρίσκεται υπό κατασκευή στη Σαγκάη και θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο χρόνο.
Το «Adora Magic City» θα λειτουργεί υπό την Adora, το εμπορικό σήμα της Carnival στην Κίνα, και θα αποπλεύσει από τη Σαγκάη φέτος. Μετά τη χαλάρωση των περιορισμών, οι διεθνείς κρουαζιέρες από την ευημερούσα πόλη-λιμάνι αναμένεται να ξαναρχίσουν τον Ιούνιο. Τα πρώτα κινεζικής ιδιοκτησίας κρουαζιερόπλοια που θα επανεκκινήσουν δρομολόγια θα είναι το «Blue Dream Star», που θα εκμεταλλεύεται η Blue Dream Cruises, και το «China Merchants Yidun», που λειτουργεί από την Viking και την China Merchants.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες