H&M: Ο ψυχρός καιρός οδήγησε σε ασθενέστερες πωλήσεις

Ο ψυχρός καιρός στην Ευρώπη τους τελευταίους μήνες έπληξε τη ζήτηση για καλοκαιρινά ρούχα της H&M

H&M: Ο ψυχρός καιρός οδήγησε σε ασθενέστερες πωλήσεις

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Πωλήσεις ελαφρώς ασθενέστερες από τις αναμενόμενες ανακοίνωσε η H&M για το δεύτερο τρίμηνο, όμως οι θετικές προοπτικές για το τρίτο τρίμηνο – μετά από ένα ισχυρό ξεκίνημα τον Ιούνιο  – οδήγησαν σε άνοδο των μετοχών της σουηδικής εταιρείας κατά 6%.

H&M: Πόσο από τον χαμένο τζίρο της πανδημίας πήρε πίσω στην ελληνική αγορά

Η H&M ανέφερε ότι οι πωλήσεις το τρίμηνο Μαρτίου-Μαΐου παρέμειναν σταθερές, ενώ οι αναλυτές σε δημοσκόπηση του Reuters είχαν προβλέψει αύξηση 1%. Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6% σε 57,6 δισ. κορώνες (5,36 δισ. δολάρια).

Θετικό ξεκίνημα τον Ιούνιο

Ωστόσο, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ρούχων παγκοσμίως ανακοίνωσε ότι ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά, αποδίδοντας τις χαμηλότερες πωλήσεις το δεύτερο τρίμηνο στον ψυχρό καιρό. Πράγματι, ο ψυχρός καιρός στην Ευρώπη τους τελευταίους μήνες έπληξε τη ζήτηση για καλοκαιρινά ρούχα της H&M, η οποία είναι περισσότερο εκτεθειμένη στη Βόρεια Ευρώπη σε σχέση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές της, όπως η ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex, της οποίας η μεγαλύτερη αγορά είναι η θερμότερη Ισπανία.

Οι αναλυτές της Royal Bank of Canada δήλωσαν ότι το τρίτο τρίμηνο της σουηδικής εταιρείας, το οποίο διαρκεί από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο, θα λάβει ώθηση από τον θερμότερο καιρό.

Η προβλεπόμενη αύξηση των τουριστικών δαπανών στην Ευρώπη κατά το τρίτο τρίμηνο, με την πρόβλεψη αριθμών-ρεκόρ στον τουρισμό για ορισμένες αγορές, θα βοηθήσει επίσης την H&M, δήλωσε ο Jie Zhang, αναλυτής της AlphaValue.

Εκστρατεία εξοικονόμησης πόρων

Η H&M ξεκίνησε μια εκστρατεία εξοικονόμησης πόρων το 2022 μετά από μια αύξηση του κόστους, την οποία μόνο εν μέρει έχει μετακυλίσει στους πελάτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα έλλειψης ρευστότητας. Η αύξηση των πωλήσεών της υστερεί σε σχέση με την Inditex, καθώς και με τους διαδικτυακούς ανταγωνιστές της, όπως η ταχέως αναπτυσσόμενη Shein.

Η εταιρεία, της οποίας η μόνη μεγαλύτερη αγορά είναι η Γερμανία, αναμένεται να δημοσιεύσει την πλήρη τριμηνιαία έκθεση αποτελεσμάτων της στις 29 Ιουνίου.

OT Originals

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433