Το Bollywood πάει Σαντορίνη, τα σούπερ μάρκετ καλούν Σκρέκα και το θερινό πάρτι… αισχροκέρδειας

«Τσιμπάνε» οι τιμές τον Αύγουστο

Το Bollywood πάει Σαντορίνη, τα σούπερ μάρκετ καλούν Σκρέκα και το θερινό πάρτι… αισχροκέρδειας

·      Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, ακριβώς πριν την μεγάλη έξοδο του Δεκαπενταύγουστου γινόμαστε μάρτυρες μιας… περίεργης κατάστασης.

·      Οι τιμές των καυσίμων να εκτοξεύονται και οι τιμοκατάλογοι αρκετών επιχειρήσεων εστίασης στις τουριστικές περιοχές… να «τσιμπάνε» κάποια σεντ του ευρώ.

·      Πρόκειται για μια τακτική που εν μέσω πρωτοφανούς ακρίβειας γίνεται ακόμη πιο ακατανόητη και συνάμα εξοργιστική.

·      Μόλις πρόσφατα ο διοικητής της ΤτΕ, Γιάννης Στουρνάρας επανέλαβε την ανάγκη οι επιχειρήσεις να ρίξουν τα περιθώρια κέρδους τους.

·      Τα οποία προφανώς και δεν δικαιολογούνται από το ανοδικό ράλι του κόστους των πρώτων υλών και της ενέργειας.

·      Ένα φαινόμενο που ονομάστηκε «πληθωρισμός της απληστίας».

·      Μάλιστα μια τέτοια  περίπτωση κραυγαλέας απληστίας υπέπεσε πολύ πρόσφατα στην αντίληψη της στήλης….

·      Παραγωγός μελιού σε γνωστή επαρχιακή πόλη αύξησε κατά 1 ευρώ το ποσό που χρεώνει για ένα κιλό μέλι με την αόριστη δικαιολογία πως όλα αυξάνονται!

·     Αφήνοντας τους πελάτες του με το στόμα ανοιχτό και την απορία εάν υπάρχει… σωτηρία από την αισχροκέρδεια…

——————

Με την αφρόκρεμα της Ινδίας «φλερτάρει» η Σαντορίνη

·      «Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν» λέει ο θυμόσοφος λαός και έτσι ακριβώς σκέφτονται στη Σαντορίνη.

·      Μαθαίνουμε λοιπόν πως οι τουριστικοί φορείς του νησιού επιδιώκουν να ανοίξουν νέες αγορές για να συντηρήσουν την τεράστια δυναμική που υπάρχει μετά τον Covid για τον τόπο τους.

·      Μια από αυτές είναι η Ινδία. Από τις πλέον υποσχόμενες οικονομίες και η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.

·      Φυσικά, ο στόχος είναι η αφρόκρεμα της χώρας του Γκάντι που μπορεί να υποστηρίξει ένα ταξίδι στο διάσημο νησί των Κυκλάδων.

·      Γιατί όχι και οι σταρ του… Bollywood (Μπόλιγουντ) που διαθέτουν πορτοφόλια γεμάτα… ρουπίες.

·      Ήδη, όπως αναφέρουν οι πηγές μας αρκετοί διάσημοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ έχουν αθόρυβα κάνει το πέρασμά τους για να θαυμάσουν την Καλντέρα.

———————-

Τα δυο «θέλω» των σούπερ μάρκετ από τον Σκρέκα

·      Την απάντηση της νέας ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης στο αίτημα για συνάντηση περιμένουν στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΑ).

·      Μια συνάντηση που πάγωσε λόγω των καταστροφικών πυρκαγιών που έπληξαν την χώρα μας το προηγούμενο διάστημα και κυρίως τη Ρόδο.

·      Οι λιανέμποροι επιθυμούν όπως να μαθαίνουμε να θέσουν υπόψη του Κώστα Σκρέκα δυο κατά κύριο λόγο θέματα.

·      Το πρώτο σχετίζεται με το «Καλάθι του Νοικοκυριού». Ένα μέτρο που θεωρούν πως έχει εξαντλήσει τη χρησιμότητά του.

·      Και στην καλύτερη περίπτωση χρήζει βελτιώσεων όσον αφορά στις κατηγορίες και στους κωδικούς προϊόντων που περιλαμβάνει.

·      Το δεύτερο και πιο κρίσιμο αφορά στο πλαφόν που έχει επιβληθεί στο περιθώριο κέρδους.

·      Η ΕΣΕ υποστηρίζει πως η χρονική περίοδος που τέθηκε ως βάση για τον προσδιορισμό του πλαφόν είναι αυθαίρετη και παρωχημένη.

·      Κύκλοι της Ένωσης λένε πως πρέπει να διευρυνθεί η χρονική περίοδος και να μην περιορίζεται στο δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου 2021.

·      Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί, ανεξάρτητα τι θα αποφασισθεί είναι εάν θα αποκλιμακωθούν οι τιμές στο ράφι.

·     Ειδικά στα τρόφιμα που φαίνεται να παίρνουν και πάλι την ανιούσα…

OT Originals

Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο