Πρόκειται για ένα από τα πιο δύσκολα αεροδρόμια στον κόσμο. Πρόκειται για τέτοια επικινδυνότητα, όπου στον εν λόγω αεροδιάδρομο επιτρέπεται να προσγειωθούν… μόλις 24 πιλότοι στον κόσμο.
Καύσωνας: Πώς οι υψηλές θερμοκρασίες βαραίνουν τα αεροπλάνα στην απογείωση
Μάλιστα, ένας από αυτούς 24 «δεξιοτέχνες» κατέγραψε το όλο θέμα και έδειξε στον κόσμο πόσο δύσκολη μπορεί να είναι η προσγείωση σε αυτό το αεροδρόμιο, το οποίο βρίσκεται στο Μπουτάν.
Όλο το βίντεο γυρίστηκε σε ένα κλιπ τύπου POV, το οποίο κάνει τους θεατές να μοιάζουν σαν να είναι αυτοί που οδηγούν.
Οι πιλότοι που επιτρέπεται να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο του Μπουτάν πρέπει να κατευθύνουν το airbus μέσα από τις κοιλάδες των Ιμαλαΐων, πράγμα που σημαίνει ότι το αεροπλάνο πρέπει να ολοκληρώσει 15 απαιτητικούς ελιγμούς για να προσγειωθεί με ασφάλεια.
Δείτε το βίντεο
Ο πρώτος ελιγμός απαιτούσε από το σκάφος να ακολουθήσει μια σειρά από στροφές για να ευθυγραμμιστεί με τον διάδρομο προσγείωσης. Ο δεύτερος είναι ότι οι υπεύθυνοι του αεροπλάνου πρέπει να χρησιμοποιήσουν οπτική πλοήγηση, καθώς το αεροδρόμιο δεν διαθέτει σύστημα προσγείωσης με όργανα (ILS) λόγω του εδάφους.
Έτσι, οι πιλότοι πρέπει να βασιστούν στην εκπαίδευση και την εμπειρία τους για να πραγματοποιήσουν μια ασφαλή προσγείωση. Με αυτούς τους περιορισμούς, οι πιλότοι πρέπει επίσης να πλοηγηθούν μέσα στην κοιλάδα. Υπάρχουν επίσης περιορισμένες επιλογές ανατροπής, οπότε οι πιλότοι πρέπει να διαχειρίζονται προσεκτικά τον ρυθμό καθόδου του αεροπλάνου για να παραμείνουν στην επιθυμητή πορεία ολίσθησης.
Κάθε κίνηση πρέπει να εκτελείται με ακρίβεια, καθώς ακόμη και ο παραμικρός λάθος υπολογισμός μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφικές συνέπειες σε αυτό το αδυσώπητο περιβάλλον. Καθώς το αεροσκάφος κάνει ελιγμούς μέσα στις κοιλάδες, η ικανότητα και η συγκέντρωση του πιλότου φτάνουν στα όριά τους.
Οι μοναδικές προκλήσεις που θέτει αυτό το αεροδρόμιο απαιτούν όχι μόνο τεχνική εξειδίκευση αλλά και ατσάλινα νεύρα. Οι πιλότοι πρέπει να είναι έτοιμοι να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και να ανταποκρίνονται γρήγορα σε απροσδόκητα εμπόδια.
Στο βίντεο, μπορείτε να δείτε τα χέρια των πιλότων στα χειριστήρια, να κάνουν ακριβείς ρυθμίσεις καθώς το τοπίο ξεδιπλώνεται μπροστά τους. Η θέα από το πιλοτήριο αποκαλύπτει την εκπληκτική αλλά και επικίνδυνη ομορφιά του εδάφους των Ιμαλαΐων.
Πηγή: in.gr
Latest News
Η μεγάλη έξοδος του Πάσχα ξεκίνησε – Πού σημειώνονται καθυστερήσεις
Σε αρκετά σημεία του οδικού δικτύου της Αττικής εντοπίζονται ήδη καθυστερήσεις
AEGEAN και Olympic Air θα μεταφέρουν το Άγιο Φως σε όλη τη χώρα
Με προγραμματισμένες αλλά και έκτακτες ειδικές πτήσεις
Fruits and Vegetables: Imports to Greece Surge by 50.2% in April 2024
According to INCOFRUIT-HELLAS, the Association of Greek Fruit, Vegetable, and Juice Exporting Companies, the most notable increase was in potato imports, soaring to 44,590 tons (+102.5%) from 22,018 tons in April 2023.
Αποφυλακίζεται ο Μιχαλολιάκος – Αντίθετος ο εισαγγελέας, τον κρίνει αμετανόητο
Το Δικαστικό Συμβούλιο με βούλευμά του αποφάσισε την αποφυλάκιση του Νίκου Μιχαλολιάκου
Έκτακτος φόρος 90% σε διυλιστήρια και τράπεζες - Πρόταση νόμου από ΣΥΡΙΖΑ με 11 μέτρα για την ακρίβεια
Πρόταση για μείωση του υψηλού ΦΠΑ από το 24% σήμερα στο 21% με έναρξη εφαρμογής από 1/1/2025
Σε πασχαλινούς ρυθμούς η αγορά - Ποιες ώρες είναι ανοιχτά τα καταστήματα
Οι καταναλωτές έχοντας λάβει και το Δώρο Πάσχα στους λογαριασμούς τους, σπεύδουν για τις πασχαλινές αγορές της τελευταίας στιγμής
FT: Οι «γκρινιάρηδες» Έλληνες ταξιτζήδες, τα POS και η μάχη κατά της φοροδιαφυγής
Εκτενές δημοσίευμα για τα νέα μέτρα και τη διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές
Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης της χώρας
Ψηφίστηκε με 158 «ναι» και 141 «όχι»
Οι σημαντικότεροι σταθμοί στον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς - Πότε καθιερώθηκε το 8ωρο
Η πρώτη Εργατική Πρωτομαγιά στην Ελλάδα γιορτάστηκε το 1893, ενώ το 8ωρο καθιερώθηκε πολλές δεκαετίες μετά
Τι αλλάζει στην έκδοση στοιχείων κυκλοφορίας για ρυμουλκούμενα – τρέιλερ
Ποιους αφορά το πεδίο των δικαιούχων της ρύθμισης