Cyber Monday: Τα 12,4 δισ. δολάρια θα αγγίξουν οι δαπάνες των καταναλωτών στις ΗΠΑ

Αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι αναμένουν οι αναλυτές

Cyber Monday: Τα 12,4 δισ. δολάρια θα αγγίξουν οι δαπάνες των καταναλωτών στις ΗΠΑ

Ακόμα και τα 12,4 δισ. δολάρια ενδέχεται να αγγίξουν τα ποσά που θα δαπανήσουν κατά τη σημερινή Cyber Monday οι Αμερικανοί καταναλωτές, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics που επικαλείται το Reuters.

Cyber Monday: Οδηγίες για ασφαλή «πλοήγηση» και αγορές

Άλμα στις πωλήσεις

Οι διαδικτυακές πωλήσεις θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 5,4% ή και περισσότερο, σύμφωνα με την Adobe. Προηγήθηκε ένα Σαββατοκύριακο ξέφρενων αγορών κατά το οποίο οι καταναλωτές ξόδεψαν 10,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ποσό 7,7% υψηλότερο από πέρσι.

Κατά μέσο όρο οι αλυσίδες λιανεμπορίου προσέφεραν εκπτώσεις 30% στα ηλεκτρονικά είδη και 19% στα έπιπλα, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο σε σχέση με πέρυσι.

Οι αναλυτές υπογραμμίζουν επίσης ότι οι καταναλωτές επιλέγουν ολοένα και περισσότερο την επιλογή «Buy Now Pay Later», η χρήση της οποίας αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ κατά την Cyber Monday.

Η διαφήμιση

Όσον αφορά τις μεθόδους προώθησης των προϊόντων και των προσφορών τους, οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου βασίστηκαν φέτος περισσότερο στις ειδοποιήσεις push, τα μηνύματα κειμένου και τις διαφημίσεις ροής βίντεο για να προσεγγίσουν τους αγοραστές, αυξάνοντας τη χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ κατά 56% σε σύγκριση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της Salesforce.

Η Adobe εκτιμά ότι περισσότερες από τις μισές αγορές στο διαδίκτυο σήμερα θα πραγματοποιηθούν από κινητές συσκευές, ενώ κατά την προσεχή εορταστική περίοδο οι συναλλαγές μέσω κινητών τηλεφώνων μπορεί για πρώτη φορά να ξεπεράσουν τις αγορές που πραγματοποιούνται από σταθερούς υπολογιστές.

Στους νικητές της καταναλωτικής κούρσας στις ΗΠΑ αναμένεται να συμπεριλαμβάνονται οι εταιρείας TJ Maxx, Ross, Walmart και Costco.

Μειωμένα επίπεδα αποθεμάτων

Σημειώνεται ότι, όπως τονίζουν ειδικοί αναλυτές, πολλοί λιανοπωλητές έχουν μειώσει τα επίπεδα αποθεμάτων για να διατηρήσουν το κεφάλαιο και να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ο κίνδυνος για τους καταναλωτές, αν αργήσουν πολύ να αγοράσουν ένα προϊόν περιμένοντας τις καλύτερες προσφορές, στο τέλος αυτό να μην είναι διαθέσιμο.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο