
Οι αεροπορικές εταιρείες ενθαρρύνουν τους πελάτες να πληρώσουν για να ελέγξουν τις αποσκευές τους πριν από την πτήση τους, μια προσέγγιση που όπως υποστηρίζουν θα ελευθερώσει τα «χέρια» σε υπαλλήλους στις περιοχές check-in, ενώ οι ταξιδιώτες θα φτάνουν στις πύλες πιο γρήγορα.
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η American Airlines αύξησε τα τέλη για παραδοτέες αποσκευές για πρώτη φορά μετά από περισσότερα από πέντε χρόνια και υιοθέτησε τη στρατηγική δύο επιπέδων που έχουν ήδη η United, η JetBlue και αρκετές αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
Οι πελάτες της American Airlines που ταξιδεύουν με πούλμαν θα πληρώσουν 35$ για να ελέγξουν την πρώτη αποσκευή για πτήσεις εσωτερικού, εάν η υπηρεσία έχει γίνει online κράτηση εκ των προτέρων ή 40$ εάν αγοράσουν την επιλογή στο αεροδρόμιο, δήλωσε ο αερομεταφορέας την Τρίτη. Η American Airlines χρέωνε προηγουμένως 30$ για οποιαδήποτε υπηρεσία.
Αεροπορικές εταιρείες: Αναμένουν κέρδη ρεκόρ το 2024 – Πού θα πάνε τα εισιτήρια
Υπάρχουν ωστόσο εξαιρέσεις. Οι πελάτες που έχουν συγκεκριμένες πιστωτικές κάρτες αεροπορικών εταιρειών ή άλλες ανταμοιβές, ταξιδεύουν σε ανώτερη κατηγορία ή έχουν γενικά την ιδιότητα των τακτικών επιβατών μπορούν να ελέγξουν τουλάχιστον μία τσάντα δωρεάν σε πτήσεις εσωτερικού ή σύντομες διεθνείς πτήσεις.
Γιατί κοστίζει λιγότερο ο έλεγχος μιας τσάντας εκ των προτέρων;
«Επιτρέπει στα μέλη της ομάδας μας να περνούν περισσότερο χρόνο με πελάτες που χρειάζονται πρόσθετη βοήθεια με το ταξίδι τους», είπε στο CNBC μια εκπρόσωπος της American Airlines.
Η American αυτή την εβδομάδα είπε επίσης ότι μειώνει τα τέλη για ελαφρώς υπέρβαρες τσάντες, κάτι που ανάγκαζε ορισμένους ταξιδιώτες να αφαιρούν αντικείμενα από τις αποσκευές τους την τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο για να ανταποκριθούν στο όριο.

Τα τέλη για τις αποσκευές είναι ένα μεγάλο κέρδος για τις αεροπορικές εταιρείες,
Οι διαφορετικές βαθμίδες τελών είναι μια προσέγγιση που είχαν ήδη οι αεροπορικές εταιρείες εξαιρετικά χαμηλού κόστους για τα τέλη αποσκευών.
«Παρακινεί τους ανθρώπους να αποκλείσουν τη συναλλαγή. Είναι πιο εύκολο για αυτούς, και ειλικρινά, είναι πιο εύκολο για εμάς», δήλωσε η Διευθύνων Σύμβουλος Frontier Airlines, Μπάρι Μπιφλ.
Οι τιμές διαφέρουν ανάλογα με τη ζήτηση και άλλους παράγοντες. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες που προσθέτουν αποσκευές πληρώνουν το τέλος εκ των προτέρων, είπε ο Biffle.
Η United ξεκίνησε για πρώτη φορά να χρεώνει περισσότερους πελάτες για την πληρωμή των παραδοτέων αποσκευών στο αεροδρόμιο το 2020. Την Παρασκευή, η αεροπορική εταιρεία είπε ότι αυξάνει τα τέλη αποσκευών κατά 5$ για τις περισσότερες πτήσεις στη Βόρεια Αμερική σε 35$, εάν οι πελάτες προπληρώσουν ηλεκτρονικά τουλάχιστον 24 ώρες πριν από την πτήση τους. ή 40$ διαφορετικά, ξεκινώντας με κρατήσεις που έγιναν στις 24 Φεβρουαρίου. Μια δεύτερη παραδομένη αποσκευή θα κοστίσει 50$ ή 45$ τουλάχιστον 24 ώρες νωρίτερα.
Γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αυξάνουν τα τέλη αποσκευών;
Τα τέλη για τις αποσκευές είναι ένα μεγάλο κέρδος για τις αεροπορικές εταιρείες. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ έφεραν περισσότερα από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια από τέλη αποσκευών, αυξημένα κατά περισσότερο από 25% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών.
Οι αεροπορικές εταιρείες υποστήριξαν ότι το υψηλότερο κόστος, όπως η εργασία και τα καύσιμα, τα μεγαλύτερα έξοδά τους, σημαίνει ότι έπρεπε να αυξήσουν τα τέλη αποσκευών.
«Αν και δεν μας αρέσει η αύξηση των τελών, είναι ένα βήμα που κάνουμε για να επαναφέρουμε την εταιρεία μας στην κερδοφορία και να καλύψουμε το αυξημένο κόστος μεταφοράς αποσκευών», δήλωσε η JetBlue σε μια δήλωση σχετικά με τις τελευταίες αυξήσεις της.
«Με την προσαρμογή των χρεώσεων για πρόσθετες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν μόνο ορισμένοι πελάτες, μπορούμε να διατηρήσουμε χαμηλούς ναύλους βάσης και να διασφαλίσουμε ότι τα αγαπημένα των πελατών, όπως οι τηλεοράσεις με πλάτη καθισμάτων και το Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, παραμένουν δωρεάν για όλους».


Latest News

Ο πυρετός του χρυσού στην Κίνα - Οι μικροεπενδυτές και οι προειδοποιήσεις των αρχών
Γιατί οι Κινέοι δανείζονται ή βάζουν τις αποταμιεύσεις τους στον χρυσό

Η μεγάλη επιστροφή του σαουδάραβα κολλητού του Μασκ - Η ταραχώδης ζωή του Αλουαλίντ μπιν Ταλάλ
Ο φανταχτερός Σαουδάραβας δισεκατομμυριούχος επενδυτής Αλουαλίντ επιστρέφει στο προσκήνιο, ενθαρρυμένος από την επιστροφή του Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο.

Το Πεκίνο εξετάζει εξαιρέσεις στους δασμούς 125% - Ποια προϊόντα αφορούν
Η Κίνα εξετάζει τώρα εξαιρέσεις από τους δασμούς, στο πνεύμα των αντίστοιχων πρόσφατων αμερικανικών ανακοινώσεων

Goldman: Η Κίνα μπορεί να εξαιρέσει το αιθάνιο και το υγραέριο από υψηλούς δασμούς
Η σημαντική εξάρτηση της κινεζικής βιομηχανίας πλαστικών από τις αμερικανικές εισροές βάζει σε σκέψεις το Πεκίνο, σύμφωνα με τους αναλυτές της Goldman

Ο Τραμπ διαψεύδει... τη διάψευση του Πεκίνου - «Σε εξέλιξη συνομιλίες με την Κίνα»
O αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποστηρίζει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που λέει το Πεκίνο

Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί Pony.ai εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια
Λιγότερο από έξι μήνες μετά την IPO της Νέας Υόρκης, οι αυξανόμενοι φόβοι διαγραφής από ΗΠΑ ωθούν την Pony.ai σε αναζήτηση εναλλακτικής IPO

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια