Adidas: Νέα αύξηση πωλήσεων – Το «βαρίδι» της Yeezy

Τον τελευταίο χρόνο με επικεφαλής τον Bjorn Gulden, η Adidas επεδίωξε να ξεφορτωθεί τα αποθέματα των Yeezy

Adidas: Νέα αύξηση πωλήσεων – Το «βαρίδι» της Yeezy

Αύξηση σε σχέση με πέρυσι παρουσίασαν τα έσοδα της Adidas στη Βόρεια Αμερική, λόγω της ανάπτυξης τόσο στη χονδρική όσο και στη δική της λιανική πώληση – εξαιρουμένων των πωλήσεων της σειράς Yeezy, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύτηκαν την Τετάρτη.

Συμπεριλαμβανομένης της Yeezy, οι ουδέτερες από συναλλαγματική άποψη πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική – τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Adidas μετά την Ευρώπη – μειώθηκαν κατά 8% σε 1,3 δισ. ευρώ (1,51 δισ. δολάρια) το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου.

Adidas: Ποια μοντέλα γίνονται ανάρπαστα και εκτοξεύουν τις πωλήσεις

Adidas: Τι συμβαίνει με τα αποθέματα

Τον τελευταίο χρόνο με επικεφαλής τον διευθύνοντα σύμβουλο Bjorn Gulden, η Adidas επεδίωξε να ξεφορτωθεί τα αποθέματα των Yeezy μετά από έναν βίαιο χωρισμό με τον ράπερ Kanye West -ο οποίος πλέον ακούει στο όνομα «Ye»-, ενώ παράλληλα προσπάθησε να ενισχύσει το εμπορικό της σήμα μέσω των δημοφιλών ρετρό στυλ.

Κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι δραστηριότητές της στη Βόρεια Αμερική εξακολουθούσαν να επηρεάζονται από τα υψηλά επίπεδα αποθεμάτων.

Ωστόσο, η Adidas δήλωσε ότι τα συνολικά αποθέματά της συρρικνώθηκαν κατά 18% στα 4,5 δισ. ευρώ στις 30 Ιουνίου, σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι τριμηνιαίες πωλήσεις ενδυμάτων αυξήθηκαν κατά 6%, ενισχυμένες από την ισχυρή διψήφια ποσοστιαία αύξηση στο ποδόσφαιρο, καθώς η εταιρεία πούλησε φανέλες που σχετίζονται με τα τουρνουά Euro Cup και Copa America, ανέφερε το Reuters.

Στην Ευρώπη, οι ουδέτερες από συναλλαγματικές διαφορές πωλήσεις της Adidas αυξήθηκαν κατά 19% σε σχέση με πέρυσι, στα 1,9 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο. «Το νέο στο τρίμηνο ήταν να δούμε μια θετική εξέλιξη και για τα ενδύματα», ανέφερε ο Gulden σε δήλωσή του.

Αναβάθμιση guidance

Η γερμανική εταιρεία παραγωγής αθλητικών ειδών αναβαθμίζει το guidance της για το σύνολο του έτους μετά από ένα καλύτερο από το αναμενόμενο δεύτερο τρίμηνο. Πρόκειται μάλιστα για τη δεύτερη αναβάθμιση του guidance εντός της χρονιάς.

Η επιτυχία των χαμηλών πολύχρωμων αθλητικών παπουτσιών Samba και Gazelle της εταιρείας, αναμενόταν να βοηθήσουν την Adidas να επιτύχει ισχυρές πωλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο, σημειώνει το πρακτορείο Reuters, την ίδια στιγμή που η ανταγωνίστρια Nike σημειώνει ολοένα και ασθενέστερες πωλήσεις της ανταγωνίστριας Nike.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο