
Η PepsiCo προσπαθεί να ξανακερδίσει τους πελάτες που απομακρύνθηκαν λόγω του shrinkflation με μια ειδική προωθητική ενέργεια που προσφέρει περισσότερα πατατάκια σε σακούλες των Lay’s, Doritos, Tostitos και Ruffles.
Η εταιρεία δήλωσε στο CNN ότι οι συσκευασίες «μπόνους» των Tostitos και Ruffles θα περιέχουν 20% περισσότερα πατατάκια στην ίδια τιμή με τις κανονικές σακούλες σε επιλεγμένα σημεία.
Η Pepsico αγοράζει τη Siete Foods για 1,2 δισ. δολάρια
Kαταναλωτές και οι βουλευτές τα τελευταία χρόνια διαμαρτύρονται επίσης για τις εταιρείες που μειώνουν το μέγεθος των προϊόντων, ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν τις τιμές ή τις κρατάνε σε παρόμοια επίπεδα. Οι διαμαρτυρίες αυτές ακούστηκαν από τον Αμερικανό πρόεδρο Τζο Μπάιντεν μέχρι το και τον χαρακτήρα του Muppet Show, Cookie Monster.
Γυρίζουν την πλάτη στην τακτική του shrinkflation οι καταναλωτές
Η PepsiCo, η General Mills, η Mondelez και άλλοι γίγαντες στην αγορά των σνακ έχουν αυξήσει τις προσφορές για να προσπαθήσουν να κερδίσουν πίσω τους πελάτες, αλλά οι προσφορές ήταν αναποτελεσματικές, σύμφωνα με την Bank of America. Άλλες εταιρείες προσπαθούν επίσης να ανταποκριθούν στην απογοήτευση των καταναλωτών για το shrinkfliation.
Η Domino’s προσέφερε τον περασμένο μήνα μια περιορισμένης διάρκειας προσφορά με την ονομασία «Moreflation». Οι online πελάτες που παρήγγειλαν δύο ή περισσότερες μεσαίες πίτσες μπορούσαν να αναβαθμίσουν μία από τις πίτσες τους σε μεγάλη δωρεάν.
«Οι καταναλωτές έχουν βαρεθεί να βλέπουν στην πραγματικότητα μια μικρότερη μερίδα στην ίδια τιμή», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικών της Domino’s, Σαντίπ Ρέντι, σε μια κλήση για τα κέρδη τον περασμένο μήνα.
Η PepsiCo, ο μεγαλύτερος πωλητής αλμυρών σνακ στις ΗΠΑ, δήλωσε ότι θα προσθέσει επίσης δύο ακόμη μικρές σακούλες με πατατάκια στην ποικιλία των 18 συσκευασιών. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές σνακ λόγω των επίμονα υψηλών επιπέδων πληθωρισμού.

Στη Γαλλία είναι υποχρεωτικό να αναγράφεται αν μια συσκευασία έχει συρρικνωθεί σε ποσότητα. Πηγή φωτογραφίες: Reuters
Ο διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ραμόν Λαγουάρτα δήλωσε στους αναλυτές σε μια κλήση για τα κέρδη την περασμένη εβδομάδα ότι η εταιρεία επιδιώκει να επωφεληθεί από τα αθλητικά γεγονότα στις ΗΠΑ, μια εποχή κατά την οποία οι οπαδοί τείνουν να καταναλώνουν περισσότερα σνακ.
Μια πρόσφατη ανάλυση της Bank of America διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις σνακ μειώθηκαν κατά 0,5% το τρίτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο, ενώ ο όγκος των σνακ στο λιανεμπόριο μειώθηκε κατά 1,1%. Οι πωλήσεις σνακ της PepsiCo μειώθηκαν κατά 1% το τελευταίο τρίμηνο, ενώ ο όγκος των σνακ της υποχώρησε κατά 1,5%.
Τα τελευταία χρόνια, τα σνακ συγκαταλέγονται μεταξύ των ειδών παντοπωλείου των οποίων οι τιμές έχουν εκτοξευθεί λόγω του συνεχιζόμενου πληθωρισμού.
Τον περασμένο μήνα, η μέση τιμή σε μια κανονικού μεγέθους συσκευασία ήταν 6,46 δολάρια, μια αύξηση 28% από τη μέση τιμή των 5,02 δολαρίων του ίδιου μήνα πριν από τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας.
Αναλυτές εκτιμούν ότι θα ακολουθήσουν κι άλλες εταιρείες
Το 2021, ο Έντγκαρ Ντουόρσκι, δικηγόρος προστασίας των καταναλωτών και ιδρυτής της ιστοσελίδας Consumer World, ο οποίος παρακολουθεί συνεχώς το φαινόμενο του shrinkflation, διαπίστωσε ότι η έκδοση «Hint of Guacamole» της Tostitos συρρικνώθηκε κατά μία ουγγιά από 12 σε 11 ουγγιές, ενώ η έκδοση «Hint of Lime» από 13 σε 11 ουγγιές. Ο Ντουόρσκι διαπίστωσε επίσης ότι η Ruffles μείωσε κατά μισή ουγγιά τη σακούλα «Sour Cream & Onion» το 2013.
«Καιρός ήταν», δήλωσε για την κίνηση της PepsiCo. «Οι λάτρεις των τσιπς έχουν περάσει από χρόνια μειώσεων». Η PepsiCo είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αλμυρών σνακ στις Ηνωμένες Πολιτείες και οι ανταγωνιστές της είναι πιθανό να ακολουθήσουν το παράδειγμά της με δικά τους αυξημένα μεγέθη, δήλωσε στο CNN ο Ρόμπερτ Μόσκοου, αναλυτής της TD Cowen.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια