Nike: Γιατί καθυστερεί η συμφωνία της με την Κιμ Καρντάσιαν

Παράταση φαίνεται να παίρνει το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας Nike και Κιμ Καρντάσιαν - Το στοίχημα θα πάει χαμένο;

Nike: Γιατί καθυστερεί η συμφωνία της με την Κιμ Καρντάσιαν

Σημαντική καθυστέρηση στο λανσάρισμα της πολυαναμενόμενης συνεργασίας μεταξύ της Κιμ Καρντάσιαν και της Nike, παρατηρείται στην αγορά.

Το σήμα NikeSkims, το οποίο είχε ανακοινωθεί τον Φεβρουάριο για κυκλοφορία την άνοιξη, αναβάλλει την ημερομηνία κυκλοφορίας του λόγω καθυστερήσεων στην παραγωγή, σύμφωνα με το CNN. Ωστόσο, δεν έχει γίνει γνωστή μια νέα ημερομηνία.

Η NikeSkims

Η Nike αποφάσισε να συνεργαστεί με την επιχειρηματία και influencer για τη δημιουργία και εταιρείας και συλλογής η οποία βασίζεται στη δημοφιλή σειρά shapewear (εσώρουχα και ενδύματα που ακολουθούν και διαμορφώνουν τις γραμμές του σώματος) της δικής της Skims, «θα απευθύνεται στην παγκόσμια βιομηχανία fitness και activewear με την καλύτερη καινοτομία στην κατηγορία της στην υπηρεσία όλων των αθλητριών», όπως επισημάνθηκε χαρακτηριστικά από τους εκπροσώπους της Nike τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν ανακοινώθηκε η σύμπραξή τους.

Λίγες είναι οι λεπτομέρειες που έγιναν γνωστές σχετικά με το οικονομικό τίμημα για τη σύμπραξη των δύο brands. Ωστόσο, η μάρκα αναμενόταν να κυκλοφορήσει πρώτα στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή την άνοιξη online και σε «επιλεγμένα σημεία λιανικής πώλησης», ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το 2026.

Η νέα συλλογή είναι σημαντική για τη Nike, η οποία δεν έχει συνεργαστεί με κάποια εξωτερική εταιρεία στο παρελθόν για τη δημιουργία μιας νέας μάρκας, βασιζόμενη μάλλον σε εξαγορές ή αξιοποιώντας δημοφιλείς αθλητές (π.χ. Μάικλ Τζόρνταν) για τα εμβληματικά αθλητικά παπούτσια και τα ρούχα.

Nike

Σύμφωνα με το σχέδιο

Ωστόσο, η διεύρυνση της απήχησης της Nike και με τη Skims παραμένει βασικό μέρος του σχεδίου του διευθύνοντος συμβούλου Έλιοτ Χιλ για την αναζωογόνηση της προβληματικής εταιρείας, η μετοχή της οποίας έχει πέσει 20% φέτος. Τα τελευταία χρόνια, εξάλλου, έχει χάσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα στην κατηγορία του activewear, έναντι της Lululemon, της Alo, ακόμη και της Old Navy.

Η Nike ανακοίνωσε πρόσφατα αύξηση των τιμών σε ορισμένα από τα προϊόντα της, αν και δεν ανέφερε ως λόγο τους υψηλότερους δασμούς των ΗΠΑ. Η εταιρεία ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή της ότι «αξιολογούμε τακτικά τις δραστηριότητές μας και κάνουμε προσαρμογές στις τιμές ως μέρος του εποχιακού μας σχεδιασμού».

Η εταιρεία προσπαθεί επίσης να ανακάμψει από τα λάθη της στρατηγικής της. Μειώνει την προσφορά των κλασικών σειρών αθλητικών παπουτσιών Air Force 1 και Pegasus για να ενισχύσει τη ζήτηση, προκειμένου να πουλήσει τα αθλητικά παπούτσια σε πλήρεις τιμές. Η Nike θέλει επίσης να ωθήσει τους αγοραστές να αγοράσουν παπούτσια Air Max σε υψηλότερες τιμές, σχεδιασμένα για τρέξιμο.

Nike

Ποια είναι η Skims

Η Skims υπήρξε μια σημαντική ιστορία επιτυχίας για την Καρντάσιαν, με την ιδιωτική εταιρεία να αποτιμάται σε 4 δισεκατομμύρια δολάρια από τον Ιούλιο του 2023.

Η μάρκα στοχεύει στην καθημερινή ένδυση που αρχικά επικεντρώθηκε στις γυναίκες, ενώ επεκτάθηκε και με μια ανδρική σειρά και συνάπτοντας χορηγίες με το NBA, το WNBA και την ομάδα των ΗΠΑ για τους πιο πρόσφατους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.

«Τα τελευταία πέντε χρόνια, η Skims έχει επαναπροσδιορίσει το τοπίο των εσωρούχων και των casual ενδυμάτων, προασπίζοντας τη συμμετοχικότητα και την αυτοπεποίθηση», πρόσθεσε ο Τζενς Γκρέντε, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Skims.

«Τώρα, συνεργαζόμαστε με τη Nike, τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στην αθλητική απόδοση και την καινοτομία, και είμαστε έτοιμοι να δημιουργήσουμε ένα νέο πρότυπο στην αγορά των activewear. Αυτή η συνεργασία θα δώσει τη δυνατότητα στα άτομα να κινούνται με αυτοπεποίθηση και να εκφράζονται αυθεντικά, ενώνοντας την εστίαση της Skims στην αυτοπεποίθηση του σώματος και την αυτοέκφραση με την αδιάκοπη επιδίωξη της Nike για αθλητική υπεροχή».

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο