Mattel: Χρειάζεται τα Χριστούγεννα πιο πολύ από τα… παιδιά

Η Mattel δεν σημείωσε τα αναμενόμενα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο, γεγονός που καθιστά τις φετινές γιορτές πολύ σημαντικές

Mattel: Χρειάζεται τα Χριστούγεννα πιο πολύ από τα… παιδιά
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ynon Kreiz

Με τις καθαρές πωλήσεις της Mattel στο τρίτο τρίμηνο να μειώνονται σχεδόν κατά 6%, στα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια, η κατασκευάστρια παιχνιδιών χρειάζεται περισσότερο από ποτέ μια δυνατή εορταστική περίοδο.

Κάτι που αντιλήφθηκαν τα στελέχη και διαβεβαίωσαν ότι όντως αναμένουν μια δυνατή σεζόν. «Η καταναλωτική ζήτηση ήταν ισχυρή όλο το χρόνο και εξακολουθεί να είναι ισχυρή τώρα», επισήμανε κατά την ενημέρωση της αγοράς ο Διευθύνων Σύμβουλος Ynon Kreiz.

Τι έδειξαν τα νούμερα για τη Mattel

Τα καθαρά κέρδη κατά το εννεάμηνο μειώθηκαν κατά 25% στα 278,4 εκατομμύρια δολάρια και το μικτό περιθώριο κέρδους κατά 310 μονάδες βάσης στο 50%. Η συρρίκνωση του περιθωρίου οφειλόταν κυρίως στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, τον πληθωρισμό, τους δασμούς και τις υψηλότερες προσαρμογές πωλήσεων, που αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την εξοικονόμηση κόστους, ανέφερε η εταιρεία.

«Οι προοπτικές της διοίκησης βασίζονται στη συνεχιζόμενη ισχύ [των σημείων πώλησης] και στην αναπλήρωση των αποθεμάτων των λιανοπωλητών, αλλά οποιαδήποτε έλλειψη στη ζήτηση για τις γιορτές θα μπορούσε να ασκήσει πιέσεις στα αποτελέσματα», ανέφεραν οι αναλυτές της Jefferies με επικεφαλής την Kylie Cohu σε σημείωμα προς τους πελάτες την Τετάρτη.

Οι αναλυτές της UBS, με επικεφαλής την Arpine Kocharyan, σημείωσαν ομοίως ότι, ενώ οι επενδυτές ανέμεναν πάντα ότι το τέταρτο τρίμηνο θα είχε μεγάλο αντίκτυπο στην εξαμηνιαία απόδοση του κατασκευαστή παιχνιδιών, η πτώση των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου «υποδηλώνει πιο επικίνδυνη δυναμική ενόψει της εορταστικής περιόδου».

Η Mattel δεν σημείωσε τα αναμενόμενα έσοδα στο τρίτο τρίμηνο, γεγονός που καθιστά τις φετινές γιορτές πολύ σημαντικές

Οι εκτιμήσεις

Παρόλα αυτά, η εταιρεία επανέλαβε τις προβλέψεις της για το 2025.

Η Mattel εξακολουθεί να αναμένει αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 1% έως 3%, σε σταθερό νόμισμα, και το προσαρμοσμένο μικτό περιθώριο κέρδους να διαμορφωθεί σε περίπου 50%. Τα στελέχη, μάλιστα, τόνισαν ότι η ζήτηση για παιχνίδια ήταν υγιής όλο το χρόνο.

«Και αυτό, παρεμπιπτόντως, δεν ισχύει μόνο για τη Mattel», εξήγησε ο Kreiz, σημειώνοντας ότι ο κλάδος συνολικά παρουσιάζει άνοδο υψηλού μονοψήφιου ποσοστού. «Έτσι, η βιομηχανία παιχνιδιών είναι πιθανώς – όσον αφορά το επίπεδο ανάπτυξης – πολύ υψηλότερη από το παραδοσιακό χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό αυτή τη στιγμή. Άρα υπάρχει μεγάλη δυναμική συνολικά».

Η εταιρεία προσπαθεί να προσαρμοστεί στις προκλήσεις που προκαλούνται από τους δασμούς. Προκειμένου να μετριαστεί ο αντίκτυπος των νέων εισαγωγικών δασμών που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ, πολλοί λιανοπωλητές έχουν στραφεί από τις άμεσες εισαγωγές στις εγχώριες αποστολές. Αυτό αφήνει την Mattel να χειρίζεται την εισαγωγή και την αποθήκευση των αγαθών, σύμφωνα με τον Οικονομικό Διευθυντή Paul Ruh. Οι retailers και οι αλυσίδες παιχνιδιών κάνουν επίσης μικρότερες και πιο συχνές παραγγελίες για να διασφαλίσουν ότι έχουν το σωστό επίπεδο αποθεμάτων.

«Είναι ένας μηχανισμός που βασίζεται περισσότερο στην έγκαιρη παράδοση και με πιο συχνό μηχανισμό παραγγελιών», εξήγησε στο Retail Dive ο Ruh, ο οποίος χαρακτήρισε την κατάσταση ως… ανωμαλία. «Και δεδομένης της κλίμακας και των δυνατοτήτων μας στην αλυσίδα εφοδιασμού, σε υψηλό επίπεδο, τα οικονομικά στοιχεία για εμάς είναι παρόμοια τόσο για τις άμεσες εισαγωγές όσο και για τις εγχώριες, κάτι που είναι στην πραγματικότητα διαφορετικό για άλλους παίκτες του κλάδου που είναι περισσότερο προσανατολισμένοι στις άμεσες εισαγωγές».

Mattel

Προετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα η Mattel

Αυτή τη στιγμή, τα αποθέματα είναι καλά ισορροπημένα ενόψει των γιορτών, είπε. Η Mattel έκλεισε το τρίτο τρίμηνο με αποθέματα 827 εκατομμυρίων δολαρίων, αύξηση 89 εκατομμυρίων δολαρίων από πέρυσι, αντανακλώντας «το κόστος που σχετίζεται με τους δασμούς, το συνάλλαγμα και τη συσσώρευση αποθεμάτων ως απάντηση στη μετατόπιση των λιανοπωλητών από τις άμεσες εισαγωγές στην εγχώρια αποστολή», είπε. Εν τω μεταξύ, τα αποθέματα λιανικής είναι «συγκριτικά χαμηλότερα» σε ετήσια βάση.

«Οι λιανοπωλητές ανανεώνουν τα αποθέματά τους για να καλύψουν την αναμενόμενη καταναλωτική ζήτηση ενόψει της εορταστικής περιόδου», δήλωσε ο Ruh. «Επομένως, όλα αυτά αποτελούν καλό οιωνό για μια δυνατή εορταστική περίοδο και επίσης για ένα καλό τέλος της χρονιάς».

Κατά τα άλλα, η εταιρεία δεν έχει δει ακόμη τον πλήρη αντίκτυπο του κόστους των δασμών, αν και αναμένεται να φανεί στο τέταρτο τρίμηνο, συμπλήρωσαν τα στελέχη. Στο τέλος του δεύτερου τριμήνου και στις αρχές του τρίτου τριμήνου, η Mattel και οι συνεργάτες της στο λιανικό εμπόριο αύξησαν τις τιμές για να μετριάσουν τον αντίκτυπο. Ωστόσο, δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση σχετικά με την καταπολέμηση των δασμών και άλλων πληθωριστικών πιέσεων μέσω της τιμολόγησης.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο