Σε ένα νέο πλάνο που θα χαρίσει ευελιξία στον όμιλο της Estée Lauder αναφέρθηκε ο επικεφαλής Stéphane de La Faverie, τονίζοντας πως για την επόμενη χρονιά ο όμιλος εταιρειών αναπόφευκτα θα πρέπει να εστιάσει στην επέκταση του μεριδίου αγοράς και στην αύξηση των πωλήσεων, αναπτύσσοντας νέες μάρκες, στοχεύοντας σε νεότερους αγοραστές παγκοσμίως και προσαρμόζοντας τα προϊόντα της στις ανάγκες των καταναλωτών ανάλογα με την κάθε τοπική αγορά.
Από το βήμα του συνεδρίου Reuters NEXT στη Νέα Υόρκη, ο de La Faverie σημείωσε πως η μητρική εταιρεία της Tom Ford βλέπει τη μεσαία τάξη που αναδύεται παγκοσμίως ως βασική αγορά από τώρα έως το 2030.
Ο La Faverie ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας στις αρχές του έτους και η μετοχή έχει αυξηθεί περίπου 37% έκτοτε
Η επιλογή της Estée Lauder
Η εταιρεία, η οποία βρίσκεται στη μέση μιας διαδικασίας ανάκαμψης, επιδιώκει επίσης να αναπροσαρμόσει την ανάπτυξη «αγκαλιάζοντας» την Αμερική και τις αναδυόμενες αγορές, χωρίς να βγάζει από την εξίσωση την Κίνα, οι καταναλωτές της οποίας έχουν μειώσει στις δαπάνες τους τα τελευταία χρόνια.
Κλειδί για την Estée Lauder αναδεικνύεται η «τοπική συνάφεια», εξήγησε ο La Faverie, προσθέτοντας ότι η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει μειοψηφικές επενδύσεις σε κινεζικές, μεξικανικές και ινδικές μάρκες ομορφιάς.
«Η στρατηγική του ομίλου είναι η ίδια για brands όπως η Estée Lauder, η Clinique, η ΜAC, που εμφανίζονται με το γνωστό λογότυπό τους παντού, ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο δραστηριοποιούμαστε στην Ευρώπη, την Κίνα, την Ινδία, είναι διαφορετικός», είπε.
Η μεσαία τάξη
Η μάρκα περιποίησης δέρματος The Ordinary της Estée Lauder, η οποία διαθέτει προϊόντα που κυμαίνονται από 9 έως 34 δολάρια, έχει κερδίσει ήδη τους αγοραστές της Gen Ζ, των οποίων η αγοραστική δύναμη αυξάνεται όλο και περισσότερο.
Τα αρώματα της Estée Lauder από άλλες παραδοσιακές μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της Tom Ford, μπορούν να ξεκινήσουν από 255 δολάρια για ένα μπουκάλι 30 χιλιοστόλιτρων.
Η μάρκα Tom Ford, μια μάρκα μόδας που απέκτησε το 2023 στη μεγαλύτερη συμφωνία της μέχρι σήμερα, έχει σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη τα τελευταία τρίμηνα. «Βρίσκει τα πατήματά της στην Ευρώπη και την Ασία μέσω των αρωμάτων και του μακιγιάζ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του ομίλου.
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες βρίσκονται στη μέση της κρίσιμης εορταστικής περιόδου αγορών, οι καταναλωτές έχουν δείξει ανθεκτικότητα ακόμη και τις τελευταίες ημέρες, δήλωσε. «Αυτή τη σεζόν, την ονομάζουμε ‘Super Bowl ομορφιάς’», πρόσθεσε ο La Feverie, εξηγώντας ότι κάτι ανάλογο θα κάνει στην Ινδία με τον εορτασμό του Diwali (σ.σ. ινδουιστική γιορτή των Φώτων) την Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2026.













![Ενισχύσεις: Ποια ποσά ισχυρίζεται η κυβέρνηση ότι κατέβαλε στους αγρότες [πίνακες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/10/ot_agro_lefta33-1.png)




















