Εντείνονται οι πιέσεις προς τον πρωθυπουργό της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι προκειμένου να επιβάλει εθνικό lockdown αλλάζοντας εκ βάθρων την τακτική των αποσπασματικών περιοριστικών μέτρων κατά της Covid-19 που έχει προκαλέσει μια ανείπωτη τραγωδία στη δεύτερη μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα του κόσμου.
H φονική πανδημία έχει ήδη αφήσει στο πέρασμά της 249.992 νεκρούς επί συνόλου 22,99 εκατ. μολύνσεων, κατά τα επίσημα στοιχεία, που επιστήμονες θεωρούν υποτιμημένα. Ενώ καθημερινά εδώ και πολλές ημέρες, τα θύματα είναι κοντά ή υπερβαίνουν τα 4.000 ημερησίως.
Σύμφωνα με στοιχεία του CNN που συλλέχθηκαν από διάφορες τοπικές κυβερνήσεις, τουλάχιστον 19 από τα 36 κρατίδια της Ινδίας βρίσκονται υπό πλήρες Lockdown λόγω της Covid-19 και τουλάχιστον 24 υπό ορισμένους περιορισμούς. Και αρκετές περιφερειακές αρχές ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα νέους περιορισμούς ενώ σε κάποιες περιπτώσεις επιβάλλονται ακόμα πιο σκληρά μέτρα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του CNN, υπό αυτό το πλαίσιο των εξελίξεων, εντείνονται οι ανησυχίες της διεθνούς επιχειρηματικής κοινότητας για την πορεία της παγκόσμιας οικονομίας και τους κλυδωνισμούς αυτή θα υποστεί, εάν η Ινδία δεν μπορέσει να ελέγξει την πανδημία.
Χωρίς ναυτικούς
Δεν είναι τυχαίες αυτές οι ανησυχίες. Περίπου το 80% του παγκόσμιου εμπορίου αγαθών κατ’ όγκο πραγματοποιείται σε πλοία και από την Ινδία είναι γνωστό πως προέρχεται ένα μεγάλο τμήμα των πληρωμάτων των πλοίων. Περισσότεροι από 200.000 από τους περίπου 1,7 εκατομμύρια ναυτικούς παγκοσμίως προέρχονται από την Ινδία, σύμφωνα με τον Γκι Πλάτεν, Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου. Πολλοί από αυτούς έχουν αξιώματα όπως αξιωματικοί ή άλλους ρόλους που απαιτούν σημαντικές δεξιότητες, πρόσθεσε.
Καθώς πολλές χώρες έχουν απαγορεύσει τις πτήσεις από και προς την Ινδία, είναι ήδη αδύνατο να μετακινηθούν Ινδοί εργαζόμενοι σε λιμάνια σε όλο τον κόσμο και να ανταλλάξουν πληρώματα.
Ο Ρενέ Πιλ Πέντερσεν, επικεφαλής των ναυτιλιακών σχέσεων στην ναυτιλιακή Maersk, τη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, ελπίζει ότι οι χώρες θα αρχίσουν να κάνουν μια διάκριση μεταξύ των τακτικών ταξιδιωτών και των ναυτικών. Διαφορετικά, είπε, ο κόσμος θα μπορούσε να αντιμετωπίσει αφενός μια πολύ σοβαρή απειλή για τις παγκόσμιες ροές φορτίων, αφετέρου μια «ανθρωπιστική κρίση», επειδή τα πληρώματα δεν θα μπορούσαν να εγκαταλείψουν τα πλοία τους και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής