Δυναμική είσοδο στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου πραγματοποιεί η Costamare Inc. της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, σε μία περίοδο που ο τομέας υπόσχεται σημαντικά κέρδη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία προχώρησε στην εξαγορά 16 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεταφορικής ικανότητας μεταξύ 33.000 και 85.000 DWT, με ένα μέσο όρο ηλικίας τα 10 χρόνια.
Τα πλοία απασχολούνται στην spot αγορά. Επίσης όπως προστίθεται στην ανακοίνωση δυο πλοία έχουν ήδη παραληφθεί ενώ τα υπόλοιπα αναμένεται να παραληφθούν μέχρι τον Ιανουάριο του 2022.
Όπως δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γρηγόρης Ζήκος η Costamare αποφάσισε να επενδύσει στον συγκεκριμένο κλάδο καθώς παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες απόδοσης για τους μετόχους της εταιρείας.
Ο κ. Ζήκος πρόσθεσε επίσης ότι τα πλοία θα διαχειρίζεται ομάδα της Costamare η οποία θα ενισχυθεί από μια ομάδα συνεργατών της εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου του ιδρύματος Ωνάση, η οποία θα ενταχθεί στην Costamare τον Ιούλιο. Όπως εκτιμάται από την αγορά το Ίδρυμα Ωνάση θα αποχωρήσει από τον κλάδο χύδην ξηρού φορτίου και θα εστιάσει στους τομείς των δεξαμενοπλοίων και του υγροποιημένου φυσικού αερίου, όπου έχει συμμετοχή μέσω της GasLog.
Οι εξαγορές θα χρηματοδοτηθούν αρχικά με μετρητά, ενώ στη συνέχεια θα υπάρξει και τραπεζικός δανεισμός. Λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του κλάδου χύδην ξηρού φορτίου σκοπεύουμε να έχουμε χαμηλή μόχλευση έως και 60% της αξίας των περιουσιακών στοιχείων, πρόσθεσε ο κ. Ζήκος και επιφυλάχθηκε να δώσει περισσότερα στοιχεία για την επένδυση κατά την διάρκεια των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου της Costamare.
Να σημειωθεί επίσης ότι πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι σημαντικό ρόλο στην επέκταση της δραστηριότητας της Csotamare στο τομέα των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου θα έχει και ο κ. Γιάννη Πλατσιδάκης πρώην διευθύνων σύμβουλος της Maran Dry του Ομίλου Αγγελικούση. Επίσης τα πρώτα από τα 16 πλοία είναι τρία πλοία που απέκτησε η Costamare από το ίδρυμα Ωνάση, αλλά δυο που αγόρασε από την Safe Bulkers και ένα από την Γιαπωνέζικη Shunzan Kaiun. Πληροφορίες για τα υπόλοιπα δεν έγιναν γνωστές.
Η Costamare που πρόσφατα εξέδωσε στη χώρα μας το πρώτο ναυτιλιακό ομόλογο θα ελέγχει μετά την παραλαβή όλων των πλοίων ένα στόλο από 81 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 16 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Η ρευστότητα των ελλήνων εφοπλιστών και οι προκλήσεις για τις τράπεζες - Μελέτη Petrofin Research [πίνακες]
Γιατί μειώθηκε ο δείκτης χρηματοδότησης που σχετίζεται με την ελληνική ναυτιλία
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία