Η μετοχή της Ferrari NV σημείωσε τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση από τον Μάιο του 2021, μετά τα απογοητευτικά αποτελέσματα της εταιρείας, καθώς η αύξηση των παραγγελιών σε Ευρώπη και ΗΠΑ δε στάθηκε ικανή να αντισταθμίσει μια πτώση 20% στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας. Οι δασμοί που επιβάλλονται στα πολυτελή αυτοκίνητα στην περιοχή δημιουργούν προβλήματα με την κερδοφορία της ιταλικής εταιρείας.
H μετοχή της Ferrari σημείωσε πτώση έως και 6,7% με τη διαπραγμάτευση της μετοχής να διακόπτεται για λίγη ώρα. Συγκριτικά με πέρυσι, η μετοχή κινείται υψηλότερα κατά περίπου 40%. Τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη ήταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών και κινήθηκαν στα 605 εκατ. ευρώ για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου. «Αναρωτιόμαστε αν ορισμένοι επενδυτές περίμεναν να ξεπεράσει τις προσδοκίες (beat and raise)», δήλωσε ο αναλυτής της RBC Capital Markets, Tom Narayan.
Πατάει γκάζι ο CEO της Ferrari – Το extreme makeover της εταιρείας
Οι πιέσεις στη Ferrari δεν αποτελούν μοναδικό φαινόμενο, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν προβλήματα λόγω της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, η οποία πλέον χτυπά την πόρτα ακόμη και των πιο «ανθεκτικών» καταναλωτών υπερπολυτελών προϊόντων. Η Porsche AG είχε προειδοποιήσει τον προηγούμενο μήνα για μια πτώση της ζήτησης στην Κίνα, λόγω της κρίσης ακινήτων που πλήττει τη χώρα.
Παραμένει υγιής η ζήτηση για τα πιο ακριβά μοντέλα
Θα πρέπει βέβαια να σημειωθεί ότι η εταιρεία επιβεβαίωσε το guidance για το τρέχον έτος, ενώ υπάρχει και υγιής ζήτηση για πιο ακριβά μοντέλα όπως το Daytona SP3 (με κόστος 2 εκατ. ευρώ), καθώς και για εξατομικευμένες παραγγελίες. Τα αποτελέσματα «πιθανώς απογοήτευσαν όσους είχαν αγοράσει πρόσφατα τη μετοχή», δήλωσε ο Μάικ Ντίνσεντ, του Bloomberg Intelligence. Μια αναβάθμιση του outlook «δεν ήταν πιθανή», προσθέτει.
Η Ferrari συνεχίζει να βασίζεται στα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης για να προστατέψει τα περιθώρια κέρδους της, την ώρα που στρέφεται σε οχήματα με μπαταρία. Την ίδια ώρα, ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση γίνεται ολοένα και πιο σκληρός. Η κινεζική BYD, παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με τιμή 216.000 ευρώ.
Το εργοστάσιο της Ferrari που θα είναι υπεύθυνο για την κατασκευή των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων της θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τον επόμενο μήνα, με το πρώτο πλήρες ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας να αναμένεται στα τέλη του 2025.
Latest News
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα
Βρετανία: H Ριβς μιλά για επανεκκίνηση των σχέσεων με την ΕΕ
Επαγγελματιες απο διάφορους τομείς στη Βρετανία ελπίζουν ότι η προσπάθεια της κυβέρνησης θα οδηγήσει σε καλύτερες συνθήκες το εμπόριο με την ΕΕ