Νέα προβλήματα και καθυστερήσεις σε λιμάνια αλλά και άνοδο των ναύλων ενόψει των γιορτών αναμένουν οι αναλυτές όσο η εφοδιαστική αλυσίδα δεν ομαλοποιείται.
Η κατάσταση έχει φτάσει «στα άκρα» με τη ζήτηση να είναι τόσο υψηλή και την προσφορά τόσο λίγη, που επιστρατεύονται και πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για να μεταφέρουν containers από την μια άκρη του πλανήτη στην άλλη.
Έτσι, προκειμένου να καλυφθεί αυτή η ζήτηση, ορισμένες ναυτιλιακές εταιρείες εταιρείες με πλοία που έχουν «χτιστεί» για να μεταφέρουν χύδην ξηρό, αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα πλοία για να μεταφέρουν containers.
Μάλιστα, όπως αποκαλύφθηκε χθες, στο διεθνές συνέδριο της Διεθνούς Ένωσης Θαλασσίων Ασφαλίσεων (ΙUMI) τον περασμένο Ιούλιο ένα bulker που μετέφερε «κουτιά» γύρισε πίσω στο κινεζικό λιμάνι καθώς στο λιμάνια καθώς σημειώθηκε κατάρρευση του φορτίου το αμπάρι.
Να σημειωθεί ωστόσο ότι προκειμένου έναν πλοίο bulker να μεταφέρει container χρειάζεται ειδική μελέτη και έγκριση από νηογνώμονες, κράτη σημαίας και ασφαλιστικές εταιρείες.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι και ορισμένες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ετοιμάσει μελέτες προκειμένου να δρομολογήσουν πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου για την μεταφορά Containers.
Επίσης, το ελληνικό τμήμα του Γαλλικού Νηογνώμονα Bureau Veritas με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι συνέταξε οδηγίες για την κατάρτιση των μελετών χρήσης των bulkers για την μεταφορά containers.
Όπως αναφέρει η Παγιέτ Παλαιολόγου, Vice President for the Hellenic, Black Sea & Adriatic Zone, «έχουμε μια σημαντική εμπειρία και γνώσεις σχετικά με το σχεδιασμό, την ταξινόμηση και την διαχείριση των bulk carriers, κυρίως στην Ελλάδα, όπου έχουμε πολλούς πελάτες στην συγκεκριμένη αγορά. Επιπλέον, οι κανόνες μας για τα εμπορευματοκιβώτια και το δικό μας σχετικό λογισμικό είναι εξαιρετικά εξελιγμένοι. Ο συνδυασμός ενός bulker και ικανότητας και κατανόησης ενός containership, επέτρεψε στις ομάδες μας να παράσχουν γρήγορα ένα πλαίσιο για να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις της αγοράς καθώς προκύπτει ζήτηση για τα bulkers για να μπορούν να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια».
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες