Οι πλοιοκτήτες μπορούν επιτύχουν τον στόχο των μηδενικών εκπομπών ρύπων στα πλοία τους, μέχρι το 2050, μόνο με επιτάχυνση των επIενδύσεων για την έρευνα και ανάπτυξη σχετικών τεχνολογιών, νέων εναλλακτικών καυσίμων και συστημάτων πρόωσης και συναφών υποδομών, επενδύσεις που πρέπει να πραγματοποιήσουν τα ναυπηγεία, οι παραγωγοί καυσίμων, οι εταιρείες τεχνολογίας.
Διαβάστε επίσης: Διεθνής ναυτιλία – Πρόταση για μηδενικές εκπομπές CO2 από τα πλοία μέχρι το 2050
Το μήνυμα αυτό στέλνουν οι πλοιοκτήτες μέλη της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Πλοίων Χύδην Ξηρού Φορτίου (Intercargo) στους συμμετέχοντες στην COP26 υπογραμμίζοντας επίσης ότι η ναυτιλία είναι υπέρ των μηδενικών εκπομπών αερίων ρύπων.
Όπως δηλώνει ο πρόεδρος της Intercargo κ. Δημήτριος Φαφαλιός, η Ένωση υποστηρίζει πλήρως την προσπάθεια επίτευξης ναυτιλίας μηδενικών εκπομπών έως το 2050. Ωστόσο, οι παγκόσμιες προκλήσεις απαιτούν παγκόσμιες λύσεις και παράλληλα την εμπορική ανάπτυξη αυτών των λύσεων για τις οποίες «υπεύθυνοι» είναι άλλοι και όχι οι πλοιοκτήτες. Πρέπει να υποστηρίξουμε τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ) και να παροτρύνουμε τις κυβερνήσεις να υιοθετήσουν τα απαραίτητα μέτρα για την επιτάχυνση τεχνολογιών μηδενικών εκπομπών άνθρακα, συνεχίζει ο κ. Φαφαλιός και τονίζει ότι ο στόχος των μηδενικών εκπομπών θα είναι εφικτός μόνο εάν οι κυβερνήσεις λάβουν τα απαραίτητα μέτρα δράσης.
Από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας της Intercargo κ. Κώστας Γκόνης σχολιάζοντας τις εξελίξεις σημείωσε μεταξύ άλλων ότι: «τα μέλη της Intercargo υποστηρίζουν πλήρως την προσπάθεια για πιο βιώσιμη ναυτιλία» για να συμπληρώσει ότι ο ΙΜΟ θα προχωρήσει τη ναυτιλιακή ατζέντα απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές, στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (IMO MEPC) που θα πραγματοποιηθεί αργότερα αυτόν τον μήνα.
Latest News
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες