Σε μια λύση που συνάδει με τη λογική αλληλουχία, δεδομένου ότι από το 1953 η περιοχή είναι ναυπηγείο, προσβλέπει ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου ο οποίος πλειοδότησε στον διαγωνισμό απόκτησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Ο κ. Προκοπίου παρέστη νωρίτερα σήμερα στην τελετή παράδοσης-παραλαβής της Δομής Φιλοξενίας Σκαραμαγκά από το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στην Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε.. Στην τελετή παρουσία του Υπουργού Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότη Μηταράκη, συμμετείχαν ακόμη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε., Στέφανος Δ. Βλαστός, ο Γ.Γ. Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο, Μάνος Λογοθέτης, ο Γ.Γ. Οικονομικής Πολιτικής, Νικόλαος Κουλοχέρης και ο Διοικητής της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης, Τάσος Μαντάγαρης.
Μιλώντας μετά την εκδήλωση στον ot.gr ο κ. Προκοπίου και σχολιάζοντας τη δικαστική εκκρεμότητα που αφορά στα ναυπηγεία μετά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) του Δήμου Χαϊδαρίου, δήλωσε ότι η περιοχή από το 1953 είναι ναυπηγείο και δίπλα στα διυλιστήρια. Σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια θα κληθούν να δώσουν λύση, όπως είπε. Εξέφρασε παράλληλα την ελπίδα «να μη μας αρχίσουνε φρένο-γκάζι συνέχεια γιατί η επένδυση στον Σκαραμαγκά είναι μια στρατηγική επένδυση».
Επισημαίνεται ότι ο Δήμαρχος Χαιδαρίου κατέθεσε δυο προσφυγές κατά της μεταβίβασης των ναυπηγείων, μία κατά της Ειδικής Διαχείρισης για την μεταβίβαση του ενεργητικού της εταιρείας και μία κατά της ΕΤΑΔ για την μεταβίβαση του όμορου ακινήτου. Ο Δήμος έχασε την προσφυγή κατά της ειδικής διαχείρισης, αλλά κέρδισε την δεύτερη κατά της ΕΤΑΔ.
Όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο Δήμαρχος Χαιδαρίου η Επιτροπή του ΣτΕ έκανε με τον τρόπο αυτό δεκτή την αίτηση του Δήμου Χαϊδαρίου να ανασταλεί η εκτέλεση του διαγωνισμού πώλησης του ακινήτου ιδιοκτησίας της ΕΤΑΔ, μέχρις ότου ληφθεί οριστική απόφαση από το ΣτΕ, η οποία αναμένεται με την εκδίκαση επί της ουσίας της αίτησης ακύρωσης του Δήμου Χαϊδαρίου από το ΣτΕ που έχει προσδιοριστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2022 και η έκδοση της τελικής απόφασης αναμένεται εντός του 2022.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης