Έντονο ενδιαφέρον για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και αποχή των πλοιοκτητών από παραγγελίες σε bulkers και δεξαμενόπλοια καταγράφουν οι ναυλομεσιτικοί οίκοι.
Ειδικότερα σχεδόν 40 παραγγελίες για ισάριθμα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατέγραψε την προηγούμενη εβδομάδα ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermodal επιβεβαιώνοντας ότι το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών για νέα μεταφορική ικανότητα containerships παραμένει αμείωτο.
Οι εξαιρετικά θετικές συνθήκες στον τομέα των containerships συνεχίζουν να ενισχύουν το ενδιαφέρον των πλοιοκτητών μετά τα ιστορικά κέρδη τους κατά τη διάρκεια του 2021, επισημαίνει η Intermodal. Η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά, ενώ οι πρόσφατοι περιορισμοί στην Κίνα λόγω της παραλλαγής Omicron της Covid-19 θα προσθέσουν περαιτέρω πίεση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού, με ένα προφανές θετικό αποτέλεσμα για τα κέρδη μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, προσθέτει στην ανάλυση του ο ναυλομεσιτικός οίκος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την Alphaliner στις αρχές Μαρτίου, ο υπό παραγγελία στόλος των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αποτελούσε μόλις το 25,3% του εν ενεργεία στόλου όταν το διάστημα 2006-2008 είχε φτάσει και το 70%!
Το πρώτο δίμηνο του τρέχοντος έτους (Ιανουάριο-Φεβρουάριο) η Alphaliner κατέγραψε συνολικά 73 παραγγελίες για νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Μέτρια παρουσία τα χύδην ξηρού φορτίου-αποχή των δεξαμενοπλοίων
Στο μεταξύ στο κλάδο των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου οι πλοιοκτήτες έχουν υιοθετήσει μια πιο συντηρητική προσέγγιση στις νέες ναυπηγήσεις, παρά το γεγονός ότι επικρατούν υγιή επίπεδα στην αγορά εμπορευμάτων. Την προηγούμενη εβδομάδα η Intermodal κατέγραψε μόλις μία παραγγελία τεσσάρων bulkers 40.000 dwt, το ένα από γερμανική εταιρεία. Και ήταν η πρώτη παραγγελία για το μήνα Μάρτιο μετά από μία πολύ «φτωχή» δραστηριότητα τον Φεβρουάριο όπου καταγράφηκαν μόλις πέντε παραγγελίες σε Kamsarmax. Τέλος, όσον αφορά τα δεξαμενόπλοια οι πλοιοκτήτες εξακολουθούν να απέχουν πλήρως από τις νέες παραγγελίες ενώ η ανισορροπία προσφοράς/ζήτησης εξακολουθεί να κυριαρχεί στην αγορά σε βάρος των ναύλων.
Latest News
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη
Το roadmap για τον έκτο προβλήτα στον ΟΛΘ - Στο περίμενε... του Προεδρικού Διατάγματος
Τι είπε η διοίκηση του ΟΛΘ στη ΓΣ των μετόχων
Πού επενδύουν οι ναυτιλιακές τακτικών γραμμών
Βασίζονται όλο και περισσότερο στην ιδιοκτησία των πλοίων τους για να επεκταθούν μειώνοντας το μερίδιο των ναυλωμένων πλοίων
Σε ιστορικά υψηλά οι τιμές ναυπήγησης νέων πλοίων
Κίνα και Κορέα διεκδικούν την μερίδα του λέοντος στις ναυπηγήσεις
Απεβίωσε ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος
Ο Καπετάν Βαγγέλης Κούζιλος, διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του Ομίλου Φίλων Λίμπερτυ και συνέβαλε στην ανάδειξη του πλωτού μουσείου «Ελλάς Λίμπερτυ»